ستاره اسکندری:

به بازی در فیلم‌هایی با فضای مستندگونه علاقه دارم

۱۳۹۲/۰۸/۲۷ - ۱۴:۰۵:۴۲
کد خبر: ۱۴۸۵۹۲
به بازی در فیلم‌هایی با فضای مستندگونه علاقه دارم
ستاره اسکندری بازیگر سینمای ایران علاقمند است تا با پیوستن به پروژه‌های مستند داستانی، به ایفای نقش‌هایی واقعی بپردازد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از ستاد خبری جشنواره بین المللی سینماحقیقت ستاره اسکندری درخصوص اینکه چقدر بازی در آثاری با تم مستند برایش جذابیت دارد، گفت: در میان فیلم‌هایی که بازی کرده‌ام، فیلم «مرگ تدریجی یک رؤیا» فضای واقع‌گرایانه‌ای داشت و در اصل در یک بطن مستندوار شکل گرفته بود. این نقش من را به سمت تحقیق و پژوهش برد تا اطلاعاتی در مورد کاراکترهای این سریال بدست آورم.

وی افزود: نقش دیگری که چنین فضایی داشت، در فیلم «همۀ بچه‌های ما» بود. این فیلم که به زندگی بچه‌های خیابانی می‌پرداخت باعث شد بار دیگر به تحقیق روی آورم تا کمی از چند و چون زندگی این افراد مطلع شوم.

این بازیگر سینما اضافه کرد: واقع‌گرایانه بودن شخصیت‌ها می‌تواند به آن‌ها بُعد بدهد و جذابیتشان را بیشتر کند. به نظر من وقتی از طریق یک نقش در دنیای مستند گام برمی‌دارید، آن نقش ابعاد دیگری پیدا می‌کند و علاوه بر باورپذیر‌تر شدن، وارد دنیای بزرگتری هم می‌شوید؛ بنابراین شخصاً دوست داشتم در فیلم‌هایی که فضای مستندگونه دارند، بازی کنم. ضمن اینکه بخاطر علاقه‌ام به سینمای مستند، حتماً در جشنواره بین المللی سینماحقیقت هم شرکت خواهم کرد.

اسکندری در پایان، به بی‌توجهی نسبت به برخی آثار مستند اعتراض کرد و گفت: اخیراً در فیلم مستند «چنگار» به کارگردانی محسن علیخانی که به موضوع سرطان می‌پردازد، همکاری داشته‌ام؛ اما این مستند مورد توجه قرار نگرفت و به نظرم برخی از این بی‌توجهی‌ها در سینمای مستند ما، باعث بی‌انگیزگی فیلمسازان و دوستداران این سینما می‌شود.

گفتنی است: هفتمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت با شعار «حقیقت بهترین راهنماست»، طی روزهای ۱۹ تا ۲۶ آذرماه ۱۳۹۲ در تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز