آنا نعمتی در نشست نقد و بررسی فیلم:

امیدوارم ˝برف روی شیروانی داغ˝ مورد بی‌مهری قرار نگیرد

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۰۸:۳۴:۰۰
کد خبر: ۱۵۴۰۸
امیدوارم ˝برف روی شیروانی داغ˝ مورد بی‌مهری قرار نگیرد
بازیگر فیلم سینمایی˝برف روی شیروانی داغ˝ گفت: امیدوارم این فیلم در جشنواره دیده شود و مورد بی‌مهری قرار نگیرد.

به گزارش خبرنگار سینمایی برنا، نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی "برف روی شیروانی داغ" با حضور محمد هادی کریمی نویسنده و کارگردان،آنا نعمتی،فرخ نعمتی، امیر حسین آرمان، خاطره اسدی بازیگران، علیرضا علویان صداگذار و بابک اردلان صدابردار در سالن کنفرانس مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

در ابتدای این نشست محمد هادی کریمی درباره تفاوت این فیلم با آثار قبلی‌اش گفت: "برف روی شیروانی داغ" نسبت به آثار قبلی من اثر شخصی‌تری بود و آن را با قلب خود ساختم.امیدوارم شما هم حس من را داشته باشید.

وی در ادامه در مورد شاعرانه بودن فیلم و این که در فیلم‌های شاعرانه تعادل با واقعیت برقرار نمی‌شود اما در این فیلم این تعادل کاملا حفظ شده بود گفت:سابقه ساخت فیلم‌هایی که  به زندگی شاعران خاص می پردازد این را نشان داده بود که باید این توازن برقرار شود و من نیز از این تجربه استفاده کردم در بسیاری از سکانس ها سکوت استاد و نگاهی که به مریدان خود داشت شاعرانه تر از شعرهای بود که در طول فیلم خوانده شد، در جایی شعر خوانده می شد که واقعا نیاز بود.

کریمی در پاسخ به سوال خبرنگار برنا درباره ترانه‌های خوانده شده در فیلم گفت: تمام ترانه‌ها و شعرهای خوانده شده در فیلم از سروده های خودم بوده که بعدها به صورت کتاب و نوار شعر در خواهد آمد.

فرخ نعمتی بازیگر "برف روی شیروانی داغ"درمورد نقش خود در این فیلم گفت: حضور من در این فیلم بیشتر به واسطه صدای من بوده است به هر حال نقش خوب نوشته شده بود و نقشی‌که خوب نوشته شود نمی تواند بد بازی شود به هر حال امیدوارم حق مطلب را ادا کرده باشم.

آنا نعمتی در مورد نقش خود و احساس خود نسبت به نقشش در این فیلم گفت: لازم است اول از همه به تمام همکارانم در این فیلم خسته نباشید بگویم و تبریک بگویم که اتفاقی را که منتظرش بودیم افتاد. این فیلم با قلب ساخته شده بود و همه ما از روز اول تا روز آخر کار، در یک لوکیشن ثابت بودیم و با عشق کار کردیم.
 
وی در ادامه افزود: این فیلم بسیار هوشمندانه ساخته شد، کارگردان به طور صریح به سراغ موضوع رفته و قصه را هدایت کرده بود و بازیگران آن با بازی خوب ادای دین به فیلمنامه خوب آن کرده بودند.

نعمتی در ادامه با اشاره به متفاوت بودن نقش خود در این فیلم گفت: من همیشه دوست داشتم شخصیت های متفاوتی را تجربه کنم و این موضوع در این فیلم هم اتفاق افتاد و امیدوارم این فیلم دچار بی‌مهری نشود.

خاطره اسدی بازیگر جوان سینما که در این فیلم به خوبی ایفای نقش کرده بود درباره نقش خود گفت: روزی که فیلمنامه را خواندم مطمئن بودم این کار متفاوت است و با کارهای دیگر دکتر هادی کریمی فرق می‌کند . من در این فیلم سعی کردم بازی درستی را ارائه دهم که به دور از کلیشه‌ها باشد و امیدوارم نقش خود را به خوبی ایفا کرده باشم.

امیرحسین آرمان دیگر بازیگر جوان فیلم نیز درباره نقش خود در این فیلم گفت: این فیلم حدیث نفس است و تمام شخصیت‌هایی که در فیلم ملاحظه کردید آدم‌هایی هستند که در جامعه زندگی می کنند،آدم‌هایی که هویتی از خود ندارند و به خاطر پزهای روشن فکرانه جذب یک سری از عقاید خرافی می‌شوند و در کنار آنها آدم‌هایی هستند که صداقت دارند و این چیزی بود که باعث شد استاد قصه جذب شخصیت ماهان شود.

همچنین علی رضا اردلان در مورد ویژگی صداگذاری این اثر گفت: درباره صدای فیلم از زمان نوشتن فیلمنامه فکر شد و آتش و آب دو عنصر اصلی بود که روی آنها بسیار کار شد

اردلان افزود: این انتظار را داشتم که به عنوان صدابردار که صدای خوبی را در سینما رسانه بشنوم اما متأسفانه سیستم صدا بسیار بد بود  وخستگی کار به تنمان ماند.

"برف روی شیروانی داغ" سومین ساخته "محمد هادی کریمی" است که در دومین روز از بیست ونهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز