انتقاد کرم‌پور از مرکز گسترش در پی اکران مستند"M.I.S صد سال بعد"

اکران بدون برنامه ضربه به بدنه سینمای مستند است

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۸۳
اکران بدون برنامه ضربه به بدنه سینمای مستند است
مهدی کرم پور کارگردان مستند بلند"M.I.S صد سال بعد" با اعلام نارضایتی از اکران بدون برنامه سینمای مستند و تجربی، این عملکرد را توهین به سینمای مستند دانست.
مهدی کرم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی برنا ضمن اعتراض به شیوه برنامه ریزی اکران فیلم های مستند در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی گفت: هفته گذشته فیلم مستند من با عنوان"M.I.S صد سال بعد" اکران شد در حالیکه کوچکترین اطلاعی به من ندادند و به نظرم این حرکت توهین به سینمای مستند است.

وی در ادامه افزود: کمترین انتظاری که از مرکز گسترش در امر اکران این فیلم داشتم این بود که با من نه به عنوان نویسنده و کارگردان بلکه به عنوان تهیه کننده این اثر مشورت می‌شد. این حرکت باید با یک برنامه دقیق و اصولی انجام شود، در غیر این صورت لطمه زیادی به سینمای مستند وارد خواهد شد.

بنا بر این گزارش،مستند بلند"M.I.S صد سال بعد" ساخته مهدی کرم‌پور به سرنوشت 100 ساله شهر "مسجد سلیمان" می‌پردازد که اولین خاستگاه نفت خاورمیانه است.

از عوامل اصلی تولید این فیلم مستند می‌توان به فرهاد ورهرام (پژوهشگر)، مرتضی پورصمدی (تصویربردار)، نازنین مفخم (تدوینگر)، بابک شکیبا (صدابردار)، مانی منادی‌زاده (آهنگساز)، سام کلانتری (دستیار کارگردان و عکاس) اشاره کر
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز