برای حضور در جشنواره فیلم فجر

همایون‌فر ساخت موسیقی "سوت پایان" را آغاز کرد

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۷:۰۰
کد خبر: ۱۸۰۰
همایون‌فر ساخت موسیقی سوت پایان را آغاز کرد
صداگذاری فیلم سینمایی "سوت پایان" به کارگردانی نیکی کریمی توسط حسین ابوالصدق به پایان رسیده و کارن همایون‌فر ساخت موسیقی این فیلم را آغاز کرده است.
به گزارش خبرنگار سینمایی برنا، صداگذاری فیلم سینمایی "سوت پایان" به کارگردانی نیکی کریمی توسط حسین ابوالصدق به پایان رسیده و کارن همایون‌فر ساخت موسیقی این فیلم را آغاز کرده است تا اولین اکران این فیلم در جشنواره فیلم فجر باشد.

"سوت پایان" به تهیه‌کنندگی جهانگیر کوثری سومین فیلم بلند نیكی كریمی در مقام كارگردان، اثری اجتماعی است که خود نگارش فیلمنامه را برعهده داشته است. وی فیلم‌های "یک شب" و "چند روز بعد" را نیز در کارنامه دارد.

در این فیلم زوج مستندسازی درگیر مشکلات سوژه فیلم خود می‌شوند و تا پایان راه او را همراهی می‌کنند.

نیکی کریمی، شهاب حسینی، اشکان خطیبی، مهدخت مهدوی‌فر، غزاله رشیدی، نادر فلاح، رامونا شاه و ... در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

عوامل‌پروژه سینمایی"سوت پایان" عبارتند از نویسنده و کارگردان: نیکی کریمی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: سپهر میکائیلیان، مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی، صدابردار: نظامالدین کیایی، تدوین: مستانه مهاجر، طراح صحنه و لباس: سارا سمیعی، طراح چهره‌پردازی: سودابه خسروی، مجری طرح و مدیر تولید: مجتبی متولی، عكاس: احمدرضا شجاعی، فیلم‌پشت صحنه: هومن قدرتنما، مشاور رسانه‌ایی: مینا اكبری و تهیه‌کننده: جهانگیر کوثری.
نظر شما