برنا گزارش می دهد:

الناز شاکردوست، بهنوش بختیاری و محمدرضا گلزار به جام جهانی فوتبال می روند

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۵۵:۳۵
کد خبر: ۱۸۰۹۱۲
الناز شاکردوست، بهنوش بختیاری و محمدرضا گلزار  به جام جهانی فوتبال می روند
ما هم از این توهین به مسی ناراضی هستیم اما دوستان و بزرگواران دیگری مانند جمشید مشایخی قبل از این سعی کرده اند به نمایندگی از مردم ایران عذرخواهی کنند.

سید جواد هاشمی در نشست خبری پروژه سینمایی یار دوازدهم در پاسخ به سئوال خبرنگار سینما و تلویزیون خبرگزاری برنا مبنی بر اینکه این گروه به نمایندگی از مردم ایران قصد دارد از توهینی که به مسی شده عذرخواهی کند، گفت:«ما هم از این اتفاق ناراضی هستیم اما دوستان و بزرگواران دیگری مانند جمشید مشایخی قبل از این، سعی کرده‌اند این کار را انجام دهند.»
 
وی در مورد مسابقه در نظر گرفته شده ای که قرار است در کنار این پروژه انجام گیرد نیز گفت:«این مسابقه بسیار جذاب خواهد بود. در این مسابقه بازیگران شرکت کننده اطلاعات عمومی خود را درباره فوتبال تست می زنند. آنها باید برخی از سئوالات را نیز حدس بزنند. از این رو مسابقه ای جذاب و دیدنی خواهد شد.»

سردار عزیز محمدی، رییس اتحادیه باشگاه های فوتبال ایران نیز در این نشست گفت:«زمانی که گروهی از هنرمندان ماجرای سفرشان را به برزیل و حمایت معنوی از تیم ملی را مطرح کردند، من نیز از آن استقبال کردم. در دوره گذشته جام جهانی ما 15 روز در سواحل رودخانه راین برنامه های فرهنگی اجرا می کردیم. در فرانکفورت کارهای فرهنگی ارائه می کردیم اما به نظرم امسال شاهد بروز چنین اتفاقی نیستیم. به همین دلیل وقتی این پیشنهاد به من شد، از آن استقبال کردم.»

وی ادامه داد:«البته من در اعزام و انتخاب هنرمندان در این سفر نقشی ندارم و تنها نقش حامی معنوی آنها را برعهده گرفتم. تا کنون هم کارها به خوبی پیش رفته است. تعداد هنرمندان و چهره های ورزشی 60 به 40 است یعنی این گروه قصد اعزام 60 ورزشکار و 40 هنرمند را دارد. در 4 سال پیش ما یک میلیارد و چهارده میلیون برای مراسم و برنامه های فرهنگی در آلمان هزینه کردیم. امسال این گروه به صورت خصوصی نسبت به این کار اقدام کردند. این کاری است که فدراسیون فوتبال آن را امسال انجام نداده است. البته اگر این اتفاق صورت نگیرد، صادقانه اعلام می کنم.»

هاشمی نیز در ادامه صحبت های عزیز محمدی گفت:«من هم در جام جهانی قبلی حضور داشتم. در آن سال مردم به صورت خودجوش و با هیجان از تیم ملی حمایت می کردند. امسال اگر 40 هنرمند شناخته شده به برزیل بروند، شاهد واکنش های خوبی از جانب مردم در برزیل خواهیم بود. این هیجانات فارغ از نگاه های سیاسی و اجتماعی خواهد بود.»

وی در مورد بازگشت سرمایه و هزینه بالای سفر به برزیل گفت:«تنها هزینه سفر این هنرمندان و ورزشکاران 4 میلیارد تومان خواهد شد و با هزینه های دیگر رقمی به مراتب بالاتر از این است. اما بی شک تهیه کننده در کنار هدف اصلی که حمایت از تیم ملی است، به فکر بازگشت سرمایه خود نیز هست. اما اینکه این میزان تا چه حد برمی گردد، مشخص نیست. این کاراتفاقی منحصر به فرد است و ممکن است نتایج متفاوتی در پی داشته باشد. اما هر نتیجه ای که بیفتد، عجیب نیست. من هم مانند سردار عزیز محمدی، می گویم که اگر این اتفاق نیفتاد، صادقانه آن را اعلام می کنم.»

هاشمی در ادامه به اعلام اسامی برخی از هنرمندان اکتفا کرد و گفت:«الناز شاکردوست، بهنوش بختیاری، لاله اسکندری، بهاره رهنما، پیمان قاسم خانی، مهناز افشار، بهنوش طباطبایی، امین حیایی، نیلوفر خوش خلق، محمدرضا گلزار، یکتا ناصر برخی از مسافران برزیل هستند.»

محمدرضا گلزار دیگر چهره حاضر در این نشست بود. وی نیز درباره این فیلم مستند گفت:«ما همگی نماینده مردم کشورمان هستیم که از تیم ملی حمایت می کنیم و هر کاری که در توان مان باشد، انجام خواهیم داد. در این حمایت خط مشی ها و خط ربط ها مهم نیست. همه ما یک ایرانی هستیم و دوست داریم تا با همه توان مان از تیم ملی حمایت کنیم.»

وی ادامه داد:«البته فوتبال ما قابل پیش بینی نیست. ما با تمام توان باید به جلو برویم. در اینجا از همه هنرمندان و کسانی که دوست دارند تا در کنار ما باشند و تیم ملی را حمایت کنند، دعوت می کنیم. البته در اینجا فرصت را غنیمت می شمارم از صمیم قلب آرزو می کنم که ای کاش علی کریمی و مهدی رحمتی نیز به تیم ملی دعوت شوند و با قدرت بیشتر تیم ملی به جام جهانی ببریم.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز