"نخودی" از سینما آزادی نمی‌رود

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۱:۰۰
کد خبر: ۱۸۴۸
نخودی از سینما آزادی نمی‌رود
فیلم سینمایی "نخودی" ساخته جلال فاطمی در بخش سینمای كودك سینما آزادی، محبوبیت زیادی در بین كودكان بدست آورده و فروش بالایی داشته است.
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا، از بین فیلم‌های "نخودی"، "خواب‌های دنباله‌دار" و "خاله سوسكه" كه این روزها در بخش "سینمای كودك" پردیس سینمایی آزادی روی پرده هستند؛ فیلم سینمایی "نخودی" با بیش از 70 روز اكران، همچنان مورد استقبال كودكان و خردسالان است.

"خواب‌های دنباله‌دار" آخرین ساخته پوران درخشنده نیز كه بیش از 40 روز از نمایش عمومی آن در سینما آزادی می‌گذرد چندان در جذب مخاطب اصلی خود موفق نبوده است.

فیلم سینمایی "خاله سوسكه" نیز كاری از نادره تركمانی است كه چند روز از حضور آن در پرده نقره‌ای نمی‌گذرد و قضاوت درباره فروش آن موكول به آینده است.

بنابراین گزارش، "نخودی" داستان یك كارگردان تئاترعروسكی را روایت می‌كند كه در انجام نمایش‌هایش ناموفق است با هر شكست و تحقیر كوچك و كوچك‌تر می‌شود اما ملاقات با نخودی در سرزمین قصه‌ها، زندگی او را تغییر می‌دهد. بازیگرانی مانند صابر ابر، مرضیه برومند، رعنا آزادی‌ور، مسعود كرامتی، احمدرضا اسعدی و علیرضا خمسه در آن ایفای نقش می‌كنند.

"خواب‌های دنباله‌دار" نیز داستان دختر بچه 8 ساله‌ای به نام ریحانه را روایت می‌كند كه با خواب‌های دنباله‌داری كه می‌بیند موجب پیدا شدن معلم گم شده‌اش می‌شود و حوادثی را به دنبال می‌آورد. بازیگرانی مانند پانته‌آ بهرام، علیرضا خمسه، مهران احمدی، عزت‌‌الله رمضانی‌فر، فرشته صدر عرفایی، آرمیتا مرادی، كیمیا كرمانیان، زیبا هاشمی، آرشام طالبی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم "خاله سوسكه" نیز با بازی سحر ولدبیگی(خاله سوسكه)، علی سلیمانی (آقا موشه)، فروغ قجابگلو، شاه‌علی سرخانی و فریده دریامج (در نقش مادرجون راوی قصه) حكایت افسانه خاله سوسكه از اولین روایت چاپی تا امروز را شامل می‌شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز