بازی جوهری و مظلومی در "ساندویچ سرد" آغاز شد

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۲۲:۵۳:۰۰
کد خبر: ۱۹۸۰
بازی جوهری و مظلومی در ساندویچ سرد آغاز شد
بازی تانیا جوهری و میرطاهر مظلومی در فیلم سینمایی "ساندویچ سرد" آغاز شد و شهنام شهابی به تازگی به جمع بازیگران این اثر به کارگردانی بهمن گودرزی پیوسته است.
شهابی در این‌باره به خبرنگار سینمایی برنا گفت: در حال حاضر برای بازی در فیلم سینمایی "ساندویچ سرد" به کارگردانی بهمن گودرزی آماده می‌شوم. این فیلم یک کمدی موقعیت است که براساس فیلمنامه‌ای از محمدرضا گلزار و بازنویسی پیمان قاسمخانی و خشایار الوند ساخته می‌شود.

وی افزود: در این اثر در نقش پسری به نام سامان کنار محمدرضا گلزار، امین حیایی، آناهیتا نعمتی،بیتا فرهی و ...ایفای نقش می‌کنم.

به گزارش برنا، تانیا جوهری و میرطاهر مظلومی نیز به تازگی به جمع بازیگران این اثر سینمایی پیوسته‌اند.جوهری در رل "گلوریا" شخصیتی را به تصویر می‌کشد که سرنوشت قصه را وارد گره‌هایی می‌کند که باید گریزی برای این قضایا یافت. برخی از سکانس‌های گلوریا با بازی محمد رضا گلزار و امین حیایی در خیابان پاسداران در حال فیلمبرداری است.

همچنین میرطاهر مظلومی در سکانس‌هایی که ایفاگر نقش خاصی است مقابل دوربین "ساندویچ سرد" قرار گرفت و در قالب یک رل منفی ظاهر شد.

"ساندویچ سرد" روایت دوستی‌هایی است که رفاقت فقط در کلام و زبانشان جریان دارد و محمد رضا گلزار،امین حیایی،آناهیتا نعمتی و بیتا فرهی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

تاکنون بیش از 60 درصد فیلمبرداری این پروژه انجام شده است. تدوین همزمان توسط مستانه مهاجر در حال انجام است و دیگر عوامل این فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری:حسن کریمی، طراح صحنه و لباس:آیدین ظریف، طراح چهرپردازی:ایمان امیدواری،صدابردار:بابک اردلان، مدیر تولید:مجید امانی‌زاده، برنامه‌ریز:ماهان دریایی، دستیار اول کارگردان:مهدی قپانی، عکاس:امیر عابدی،مدیر روابط عمومی:محسن سلیمانی فاخر، مجری طرح:محمد شاسته، تهیه‌کننده:مرتضی شایسته.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز