معرفی هیات انتخاب و داوری پویانمایی جشنواره فیلم یاس

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۵:۳۲:۴۴
کد خبر: ۲۰۱۲۱۴
معرفی هیات انتخاب و داوری پویانمایی جشنواره فیلم یاس
بهرام عظیمی، سعید توکلیان و روانبخش صادقی به عنوان اعضای هیات انتخاب و داوران بخش پویانمایی دومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدئویی تهران (یاس) معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا،بخش پویانمایی در دومین دوره جشنواره به دیگر بخش‌ها اضافه شده است و آثار رسیده به این بخش به صورت جداگانه انتخاب و داوری می‌شوند. این بخش در این دوره اضافه شده و در این جشنواره به صورت جداگانه داوری و آثار معرفی می‌شود.

بر اساس این خبر، «سعید توکلیان» در رشته انیمیشن در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کرده، وی از داوران جشنواره پویانمایی و مدرسان این حوزه است.

«روانبخش صادقی» نیز در رشته کارگردانی انیمیشن طراحی کرده و در زمینه طراحی و ساخت انیمیشن آثاری چون «دخترک»، «برف نو»،‌«دویدم و دویدم»،‌«مسافر»، «افسانه ماردوش» و ...در کارنامه کاری وی دیده می‌شود.

«بهرام عظیمی» فارغ‌التحصیل رشته صنایع دستی از دانشگاه هنر تهران، مدرس خانه کاریکاتور ایران از سال ۱۳۷۶ تا کنون و مدرس دانشگاه‌های هنر، آخرین کار وی ساخت «تهران 1500» بود که توانست مخاطبان زیادی را به سینما بکشاند.

دومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدئویی تهران (یاس) به دبیری حسین مسافرآستانه، اول تا ششم شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز