نخستین نشست شورای عالی سیاست گذاری آژانس عکس ایران برگزار شد

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۲۰:۱۰:۳۴
کد خبر: ۲۰۱۳۶۸
نخستین نشست شورای عالی سیاست گذاری آژانس عکس ایران برگزار شد
نخستین نشست شورای عالی سیاست گذاری آژانس عکس ایران در محل انجمن سینمای جوانان ایران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا،در این نشست اعضای شورای عالی سیاست گذاری این آژانس درباره موضوعات مختلفی تبادل نظر کردند که بررسی چگونگی برگزاری چهارمین جشنواره ملی عکس ایران از جمله این موضوعات بود.

همچنین طراحی سیاست‌های اجرایی حمایت از هنرمندان و عکاسان در تمامی نقاط کشور به ویژه در شهرستان‌ها، تصمیم‌گیری درخصوص چگونگی و شکل ارایه عکس در جشنواره ملی عکس ایران، تقویت نگاه بصری عکاسان با برگزاری کارگاه های آموزشی، قوام بخشیدن به فرهنگ بصری از طریق ارایه درست آثار عکاسی و تلاش برای درآمدزایی در حوزه عکس از دیگر محورهایی بود که در این نشست بررسی شد.

در شورای سیاست گذاری آژانس عکس ایران هنرمندان، کارشناسان و عکاسان پیشکسوتی چون بهرام کلهرنیا ، محمد مترجم زاده، محمد ستاری، محمدمهدی رحیمیان، سیدعباس میرهاشمی، افشین شاهرودی، فرهاد سلیمانی، مسعود زنده روح کرمانی و مجید ناگهی حضور داشتند.

در این نشست که به ریاست علیرضا کریمی صارمی مدیر آژانس عکس ایران برگزار شد، حبیب ایل بیگی رییس هیات مدیره و مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران و حسین علاء‌الدینی عضو هیات مدیره انجمن سینمای جوانان حضور داشتند.

آژانس عکس ایران بعد از سه سال تعطیلی، از فروردین ما سال جاری فعالیت مجدد خود را آغاز کرد تا با برنامه ریزی مدون و هدفمند، جایگاه عکس را در سطح افکار عمومی تقویت کند و ظرفیت های حوزه های مرتبط با عکس را شناسایی کرده و آن ها در جهت حمایت از عکاسان و هنرمندان کشور به کار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز