منوچهر محمدی خادم قرآن کریم در حوزه سینما

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۱۶:۲۸:۲۹
کد خبر: ۲۰۳۱۸۹
منوچهر محمدی خادم قرآن کریم در حوزه سینما
رییس جمهوری روز شنبه همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) از منتخبان برتر بیست و دومین دوره تجلیل از خادمان قرآن کریم با اهداء لوح سپاس تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا،،حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی با حضور در بیست و دومین دوره تجلیل از خادمان قرآن کریم در باغ موزه دفاع مقدس از دوازده نفر از منتخبان و خادمان برگزیده قرآن کریم به همراه یک نفر از قاریان و جانبازان پرافتخار دفاع مقدس تجلیل کرد.

برگزیدگان این دوره از همایش تکریم خادمان قرآنی با درنظر گرفتن اولویت‌های تخصصی، علمی، هنری و اخلاقی از میان ده‌ها فعال قرآنی انتخاب شدند.

حجت الاسلام والمسلمین استاد حسین انصاریان در بخش پژوهش‌های قرآنی و ترجمه قرآن کریم، استاد هوشنگ بادپا در رشته آموزش و تدریس قرآن کریم، دکتر محمدعلی لسانی فشارکی در رشته علوم و پژوهش‌های قرآنی، دکتر قاسم رضیعی در رشته قرائت قرآن، آقای نصرالله چمران در رشته مدیریت امور قرآنی، استاد عبدالرضا عبدالله‌زاده در رشته آموزش قرآن کریم، رضا عابدین‌زاده در رشته حفظ قرآن کریم، استاد رضا ولی‌زاده در رشته کتابت قرآن کریم، استاد احمد طالبان در رشته مرمت نسخه‌های خطی قرآن، سیدعلی اکبر شریفی در حوزه چاپ و نشر قرآن کریم، سیدمهدی مولانا در حوزه نشر کتب قرآن، منوچهر محمدی در حوزه فیلم و سینما، دوازده برگزیده بیست و دومین دوره تجلیل از خادمان قرآن کریم بودند که به همراه ولی‌پور احمدی قاری و جانباز پرافتخار دفاع مقدس از سوی رییس جمهور مورد تقدیر قرار گرفتند.

روحانی همچنین پیش از ورود به سالن مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم از بخش‌های میراث فرهنگی مرتبط با قرآن کریم و بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بازدید کرد و از نزدیک با فعالان این بخش به گفت و گو پرداخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز