فیلم جدید سهیلی بر پرده سینما؛

«کلاشینکف»‌ از اول مرداد آماده شلیک می شود

۱۳۹۳/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۵:۴۷
کد خبر: ۲۰۴۸۷۱
«کلاشینکف»‌ از اول مرداد  آماده شلیک می شود
«کلاشینکف» سعید سهیلی از چهارشنبه هفته آینده در 40 سینمای کشور روی پرده می‌رود و اکران «رد کارپت» هم همچنان ادامه خواهد داشت.

علی سرتیپی که پخش «کلاشینکف» را برای اکران عید فطر برعهده دارد،درباره وضعیت اکران عمومی این فیلم بیان کرد: قرار است اکران «کلاشینکف» از چهارشنبه هفته آینده (اول مردادماه) در حدود 40 سینما آغاز شود.


وی با ابراز امیدواری از استقبال مردم از فیلم جدید سعید سهیلی گفت: این فیلم به صورت همزمان در تهران و شهرستان‌ها اکران خواهد شد و امیدواریم که بتواند مانند فیلم‌های پرمخاطب امسال، نظر مردم را به خود جلب کند.


مدیرعامل فیلمیران درباره تعداد سینماهای اکران‌کننده «کلاشینکف» نیز خاطرنشان کرد: تاکنون نمایش همزمان فیلم در 23 سالن سینمایی در تهران و 17 سالن سینما در شهرستان‌ها قطعی شده است. علاوه بر این برای اینکه بتوانیم نظر مردم را به «کلاشینکف» جلب کنیم، از تبلیغات تلویزیونی نیز استفاده خواهیم کرد.


به گزارش برنا،«کلاشینکف» به کارگردانی سعید سهیلی و با بازی رضا عطاران، ساعد سهیلی، جمشید هاشم‌پور، فرهاد اصلانی، شقایق فراهانی، جواد عزتی،اندیشه فولادوند و شهرام حقیقت‌دوست قرار است در گروه سینمایی «آفریقا» روی پرده برود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز