با بازی متفاوت شهرام قائدی

"مرگ سپید" برای حضور در جشنواره بیست‌و نهم آماده می‌شود

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۷:۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۱۶۶
مرگ سپید برای حضور در جشنواره بیست‌و نهم آماده می‌شود
فیلم سینمایی "مرگ سپید" به تهیه‌كنندگی و كارگردانی مرتضی آتش‌زمزم برای نمایش در بیست‌و‌نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر آماده می‌شود.
به گزارش سرویس فرهنگ‌و هنر برنا، تدوین پروژه سینمایی "مرگ سپید" به تازگی به پایان رسیده و صداگذاری آن آغاز شده است.

فیلمبرداری این فیلم نیمه مهرماه آغاز و بخش‌هایی از آن در اصفهان و سکانس‌هایی نیز در لبنان فیلمبرداری شد. قرار است با پایان مرحله صداگذاری طی روزهای آینده، یكی از آهنگسازان سرشناس سینما كار ساختن موسیقی متن "مرگ سپید" را آغاز كند.

"مرگ سپید" این روزها آخرین مراحل فنی تولید را پشت سر می‌گذارد تا برای نمایش در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر آماده شود.

تازه‌ترین تجربه سینمایی آتش‌زمزم داستانی پرحادثه دارد و درباره سرنوشت دو دوست و خانواده‌های آنها در پی ورود به یك ماجرای قاچاق مواد مخدر است.

شهرام قائدی، ذبیح افشار، مانا بهرامی، علی‌اکبر میاندار، مهدی باقربیگی و بازیگر خردسال کیانا شهنام‌نیا در "مرگ سپید" بازی کرده‌اند و مجدی مشموشی، بولین حداد و فواد حسن بازیگران غیر ایرانی آن هستند.

قائدی که در سال‌های اخیر بیشتر در فیلم‌ها و مجموعه‌های کمدی بازی کرده، در "مرگ سپید" نقشی متفاوت بر عهده دارد و در صحنه‌های اكشن و تعقیب و گریز شخصا ایفای نقش كرده است.

عوامل تولید این پروژه سینمایی عبارتند از مجری طرح: محسن آتش‌زمزم، نویسندگان: مجید صدیقی و محمود اصلانی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: مهرداد یزدانی، مدیر فیلمبرداری: محمد فضیله، صدابردار: مسعود اردلانی، طراح گریم: علی بهادری، طراح جلوه‌های ویژه و اکشن: حمید سلیمانی،  طراح صحنه و لباس: هاشم شمس، دستیار دوم کارگردان: سعید منتظری، منشی صحنه: آوا جعفری، مدیر تدارکات: حمید حجابی‌زاده، عکاس: محمد وجدانی، مدیر تولید: مجتبی آتش‌زمزم.

آتش‌زمزم پیشتر فیلم سینمایی "سایه‌های شهر" را در لبنان و فیلم‌های "آخرین گزارش" و "اپرای اعماق" را هم در فرانسه ساخته است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز