۱۴ فیلم دیگر به جشنواره بین‌المللی فیلم كوتاه تهران راه یافتند

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۷:۱۶:۵۸
کد خبر: ۲۲۵۷۰۹
۱۴ فیلم دیگر به جشنواره بین‌المللی فیلم كوتاه تهران راه یافتند
فیلم دیگر به جشنواره بین‌المللی فیلم كوتاه تهران راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری برنا،هیأت انتخاب جشنواره فیلم كوتاه تهران پس از بازنگری برخی از آثار، 4 فیلم كوتاه داستانی و 9 مستند كوتاه و 1 فیلم كوتاه تجربی را برای حضور در این رویداد انتخاب كرد.

با توجه به محدودیت در تعداد آثار بخش‌های رقابتی جشنواره فیلم كوتاه تهران، این14 فیلم از حضور در این رویداد محروم شده بودند، اما هیأت انتخاب با بررسی مجدد آثار فیلمسازان خواستار بازنگری، امكان حضور در جشنواره را برای 14 فیلمساز فراهم كرد.

مستندهای 124 (رقیه توكلی)، دلتنگی های یك شهر(هوشنگ میرزایی)، مالكیه (محمد باقر شاهین ورنوسفادرانی)،15-19(مهدی تنگستانی)، این یك درخت است، نیست؟! (سید محمد میركانی)، راه(بهزاد رسول زاده)، خر(آرش اسحاقی)، كویر سبز(مصطفی مرزعتی) و 900 متر از زمین (عباس ملك محمدی) در بخش مسابقه آثار مستند به نمایش در می‌آیند.

همچنین فیلم‌های داستانی هفت سنگ (فاطمه دست مرد)، رویای سرخ (شهریار پورسیدیان)، پژواك هایی در اتاق صدا(بهار للهی ده)، بدون مرتضی (ابوالفضل كاهانی) و فیلم تجربی لحظه قطعی (حامد بقائیان) در این دوره از جشنواره با دیگر آثار اعلام شده رقابت خواهند كرد.

پیش از این اسامی 80 فیلم بخش مسابقه آثار داستانی كوتاه، 29 اثر فیلم بخش مسابقه مستند، 22 فیلم بخش تجربی و 39 پویانمایی حاضر در جشنواره فیلم كوتاه توسط روابط عمومی جشنواره اعلام شد. به این ترتیب و با اضافه شدن آثار اشاره شده در بخش ملی سی و یكمین جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران، در بخش های مسابقه آثار داستانی كوتاه 84 فیلم، در بخش مسابقه آثار مستند 38 فیلم و در بخش مسابقه آثار تجربی 23 فیلم رقابت خواهند كرد.

طیبه فلكیان، مهدی نادری و نقی نعمتی هیأت انتخاب فیلم‌های داستانی و مهرداد زاهدیان، لقمان خالدی‌، محمدسعید محصصی هیأت انتخاب بخش مستند و كریم عظیمی، مسعود امینی تیرانی و مهدی فرودگاهی هیأت انتخاب بخش تجربی سی و یكمین جشنواره فیلم كوتاه تهران بودند كه به بازنگری برخی از آثار فیلمسازان پرداختند.

سی و یكمین جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران از 22 تا 27 مهر ماه سال جاری در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.

نظر شما