دبیرجشنواره فیلم فجر؛

خوشحالیم که دوره بی مهری به فیلم سازان ارزشی به پایان رسید

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۸:۰۰:۴۵
کد خبر: ۲۲۵۷۴۱
خوشحالیم که دوره بی مهری به فیلم سازان ارزشی به پایان رسید
علیرضا داد گفت:خوشحالیم که با تمام بی مهری هایی که به کارگردانان ارزشی در 4 سال گذشته شد،فیلم های ارزشمندی در سینمای ایران به تولید رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا،«علیرضا رضاداد»، دبیرجشنواره فیلم فجر و مشاور عالی سازمان سینمایی در ارتباط با خبر یکی از سایتهای سینمایی درباره تغییرات هیئت مدیره موسسه تصویر شهر اظهار داشت: که این خبر کهنه و صحیح است، دو ماهی می شود که هیئت مدیره موسسه کلاً تغییر پیدا کرده است .

وی یادآور شد: بنده و آقای امیر خوراکیان و آقای جمال شورجه و آقای مجید رجبی معمار و آقای سید هادی منبتی که اعضای هیئت مدیره بودیم همگی جایمان را به دوستان جدید داده ایم و برای آنان هم آرزوی موفقیت می کنیم.

دبیر سی و سومین جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: خوشحال هستیم که در ۴ سال گذشته دوره مسئولیت مان و در شرایطی که اکثر فیلم سازان ارزشمند دچار بی مهری مدیریت وقت سینما بودند توسط آن موسسه و یا با مشارکت و حمایت شهرداری آثار ارزشمندی نظیر طلا و مس، طهران، تهران، چهل سالگی، نارنجی پوش، بوسیدن روی ماه، شور شیرین و تعداد دیگری از آثار خوب سینمای ایران تولید شد. که نتایج آن همچنان در افتخارات سینمای ایران می درخشد.

رضاداد با بیان اینکه اخلاق رسانه ای حلقه ای گمشده است تصریح کرد: به این آقایانی که در این سایت با شیطنت رسانه ای قصد تخریب فعالیت های ارزشمند مدیران و همکاران خوب این موسسه را دارند و می خواهند حقایق را کتمان و یا به گونه ای دیگر وانمود کنند هم عرض می کنم که بهتر است در این رفتار تخریبی و عملکرد نا مناسبشان تجدید نظر کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز