از سوی بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر

ضوابط اهدای جوایز بخش تجلی اراده ملی اعلام شد

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۲۰:۴۷:۰۰
کد خبر: ۲۴۵۳
ضوابط اهدای جوایز بخش تجلی اراده ملی اعلام شد
ضوابط اهدای جوایز بخش تجلی اراده ملی بیست و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در راستای حمایت از سینمای ملی و فراهم آوردن زمینه مشارکت و حمایت کلیه سازمان‌ها، نهادها و انجمن‌ها اعلام شد.
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا، جشنواره فیلم فجر در راستای حمایت از سینمای ملی و فراهم آوردن زمینه مشارکت و حمایت کلیه سازمان‌ها، نهادها و انجمن‌ها از این سینما، با برگزاری بخش تجلی اراده ملی این امکان را برای سازمان‌ها و نهادها فراهم آورده است.

بر اساس این گزارش، کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، جمعیت‌ها، مؤسسات و نهادهای دولتی که علاقه‌مند به مشارکت در اهدای جایزه به فیلم‌های شرکت‌کننده در جشنواره فیلم فجر هستند، می‌توانند با رعایت ضوابط و مجموعه مقررات ذیل نسبت به داوری آثار جشنواره اقدام و آثار موردنظر خود را بررسی و معرفی کنند.

همچنین نهادها، سازمان‌ها وزارتخانه‌ها و شخصیت‌های حقوقی می‌توانند با مراجعه به دبیرخانه جشنواره به آدرس تهران، خیابان ولی‌عصر (عج)، بالاتر از باغ فردوس، خیابان طوس، نبش خیابان دلبر، پلاک 13 به شماره تلفن 22741250و51 و فکس 22734801 و تکمیل برگ تقاضای داوری حداکثر تا تاریخ 20 دی در این بخش اعلام آمادگی کنند.

شرایط کلی سازمان‌ها برای شرکت در بخش تجلی اراده ملی جشنواره بیست‌و‌نهم فیلم فجر به شرح زیر است

1- معرفی کتبی حداکثر سه داور
(صلاحیت فرهنگی هنری و علمی ایشان محرز باشد)

2- اعلام شاخص‌ها و نوع ارزشیابی و داوری

3- میزان جوایز این دوره از جشنواره (حداقل 15 و حداکثر 25 سکه بهار آزادی) برای هر انتخاب است.

4- به منظور برنامه‌ریزی مناسب مراسم در اهدای جوایز، تمام جوایز هنگام تحویل مدارک هر سازمان یا موسسه دریافت می‌شود.

5- سازمان‌ها و نهادهای شرکت‌کننده در این آیین می‌بایست نماینده تام‌الاختیار خود را به منظور انجام هماهنگی‌های لازم معرفی کنند.

6- برنامه بازبینی فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره از سوی مدیریت این بخش تنظیم و داوری هر سازمان موظف است در برنامه‌ریزی ارایه شده نسبت به تماشای فیلم‌ها اقدام کند.

7- در مراسم اهدای جوایز هیچ بیانیه‌ای خوانده نمی‌شود و بیانیه سازمان‌های مختلف در اختیار ستاد اطلاع‌رسانی مؤسسه امور جشنواره‌های فیلم قرار می‌گیرد.

8- نتایج آرای داوری می‌بایست حداکثر تا سه روز قبل از مراسم اختتامیه این بخش و با امضای داوران به نماینده جشنواره تحویل داده شود.

بیست‌و‌نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از تاریخ 16 الی 26 بهمن‌ماه در تهران برگزار می‌شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز