حجت سیفی در گفت‌وگو با برنا

جشنواره فیلم فجر تاکنون خطی به سینمای ایران نداده است

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۲۰:۵۴:۰۰
کد خبر: ۲۴۶۹
جشنواره فیلم فجر تاکنون خطی به سینمای ایران نداده است
کاگردان فیلم سینمایی ˝سهم من از زندگی˝ گفت: با تغییر مدیریت‌ها در سینما، همیشه جشنواره به گونه‌ای عمل کرده گویی برای اولین بار است که برگزار می‌شود و این امر برای سینمای ایران مضر است.
حجت‌اله‌سیفی که امسال با فیلم سینمایی "سهم من از زندگی" در جشنواره بیست ونهم فیلم فجر حضور دارد، دراین‌باره به خبرنگار سینمایی برنا گفت: ما همه ساله در حال آزمون و خطا در جشنواره فیلم فجر هستیم و این به سینمای ایران لطمه می‌زند.

وی افزود:تا کی باید به دنبال ضعف‌های سال گذشته باشیم که امسال تکرار نشود؟ در حالیکه جشنواره‌های خارجی با ارائه کارهای جدید به ضعف می‌رسند و درصدد رفع آن عمل می‌کنند.

این کارگردان درباره "سهم من از زندگی" گفت: این فیلم را به دبیرخانه جشنواره تحویل داده‌ایم تا در صورت مساعدت هیات انتخاب در جشنواره حضور یابیم.

سیفی در پایان درباره فعالیت‌های اخیرش گفت: در حال نگارش فیلمنامه‌ای جنگی باعنوان "کودک و دریا" هستم که محور آن یک کودک است. کودکی که روی دریا و رودخانه سرگردان است. همچنین نگارش فیلمنامه دیگری با نام "آخرین ناو جنگی" را به پایان رسانده‌ام.

"سهم من از زندگی" به صورت سیا‌ه‌ و سفید و در ژانر کودک ساخته شده است و ابوالقاسم كوشا، محمد حاج‌حسینی، عزیز نقدی، پوریا ملكی و مسیح سیفی بازیگران این اثر سینمایی هستند.
نظر شما