پوستر فارسی «در دنیای تو ساعت چند است؟» رونمایی شد

۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۳:۰۹:۴۳
کد خبر: ۲۵۳۴۴۹
پوستر فارسی «در دنیای تو ساعت چند است؟» رونمایی شد
پوستر فارسی فیلم سینمایی «در دنیای تو ساعت چند است؟» با طرحی از فردین صاحب الزمانی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، پوستر فارسی زبان فیلم سینمایی «در دنیای تو ساعت چند است؟» به کارگردانی صفی یزدانیان که برای حضور در سی و سومین جشنواره فیلم فجر آماده شده است با عکسی از صبا سیاهپوش و طرحی از فردین صاحب الزمانی رونمایی شد.


پیش از این، پوستر دیگری به زبان انگلیسی از این فیلم سینمایی برای حضور در بخش رقابتی جشنواره فیلم پوسان طراحی شده بود و پوستر فعلی نخستین طرح جهت معرفی «در دنیای تو ساعت چند است؟» به شمار می آید.





همچنین خبر دیگر اینکه عوامل این فیلم سینمایی در طرح «یک فیلم، یک سلام» که پیش از جشنواره فیلم فجر برگزار می‌شود حضور نخواهند داشت و با انتشار پوستر «در دنیای تو ساعت چند است؟» از یکی از اقلام تبلیغاتی این اثر سینمایی رونمایی کردند.


فیلم سینمایی «در دنیای تو ساعت چند است؟» نخستین فیلم صفی یزدانیان به شمار می ورد. زهرا حاتمی، علی مصفا و لیلا حاتمی از بازیگران این اثر سینمایی هستند و فردین صاحب زمانی نیز تدوین این اثر سینمایی را به عهده داشته است.


داستان فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» درباره شخصیتی به نام گلی است که بعد از بیست سال زندگی در فرانسه یک‌باره تصمیم می‌گیرد به ایران و به زادگاهش، شهر رشت سفر کند. علی مصفا و لیلا حاتمی بازیگران اصلی فیلم هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز