امروز آغاز به کار ویژه برنامه «یک فیلم یک سلام»؛

رونمایی از فیلم ها با «ارغوان» در گالری پردیس ملت آغاز می شود

۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۹:۴۶:۴۹
کد خبر: ۲۵۳۶۵۳
رونمایی از فیلم ها با «ارغوان» در گالری پردیس ملت آغاز می شود
ویژه برنامه معرفی فیلم های سی و سومین جشنواره فیلم فجر برای آثار راه‌یافته، با عنوان «یک فیلم، یک سلام»، از امروز در گالری سینما «ملت» تهران آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، «یک فیلم، یک سلام» ویژه برنامه‌ای برای معرفی مناسب فیلم و رونمایی بهتر از اقلام تبلیغاتی و رسانه ای آثار راه یافته به بخش‌های سودای سیمرغ، نگاه نو و هنر و تجربه است.


در این ویژه برنامه‌ها که برای هر فیلم زمان‌های اختصاصی ۴۰ دقیقه‌ای برنامه‌ریزی شده تعدادی از هنرمندان هر فیلم‌ از جمله کارگردان، بازیگران و دیگر همکاران فیلم ها نیز در آن حضور خواهند داشت، آنونس، پوستر، جمله تبلیغاتی، عکس صحنه و پشت صحنه هر فیلم‌ رونمایی خواهد شد و پس از آن نیز، دوربین‌های تلویزیونی، اهالی رسانه ها و گزارشگران رادیویی گفت و شنودهای این برنامه را انعکاس می دهند و پرسش‌های خود را با کارگردان، تهیه‌کننده و بازیگران هر فیلم در میان می‌گذارند.


علاوه بر این، فیلمی از این برنامه برای بهره‌برداری‌ بیشتر، در اختیار مشاور رسانه‌ای هر فیلم قرار می‌گیرد و تمامی اقلام تبلیغاتی و اطلاعات جزئی هر اثر برای استفاده در پیش، هنگام و پس از برگزاری جشنواره در اختیار رسانه‌ها گذاشته خواهد شد.


ایجاد فرصت‌ برابر برای معرفی و شناساندن ویژگی های هنری رسانه ای و محتوایی فیلم های راه یافته به بخش های مسابقه سینمای ایران و ارائه اطلاعات مناسب به مخاطبان سینمایی و اهالی رسانه ها از اهداف این ویژه برنامه است.


کارگروه «یک فیلم، یک سلام» کار اجرایی خود را برای برگزاری این ویژه برنامه از امروز (سه شنبه ۲۳ دی‌ماه) آغاز می کند و برنامه رونمایی فیلم‌ها از فردا (چهارشنبه ۲۴ دی‌ماه) با حضور اصحاب رسانه ها در گالری پردیس سینمایی «ملت» شروع خواهد شد. این برنامه‌ها به مدت یک هفته (تا۳۰ دی‌ماه) ادامه خواهد داشت.


در روز اول برگزاری این ویژه برنامه (فردا)، از فیلم‌های «ارغوان»، «ناهید»، «شکاف» و «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» رونمایی خواهد شد.


ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام» در روز نخست خود (چهارشنبه ۲۴ دی‌ماه) بر اساس زمان‌بندی زیر میزبان این فیلم‌هاست:


ساعت: ۱۰:۳۰؛ «ارغوان» به کارگردانی امید بنکدار و کیوان علیمحمدی

ساعت: ۱۱:۱۵؛ «ناهید» به کارگردانی آیدا پناهنده

ساعت: ۱۵:۰۰؛ «شکاف» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده

ساعت: ۱۶:۰۰؛ «اعترافات ذهن خطرناک من» به کارگردانی هومن سیدی

ساعت: ۱۷:۰۰؛ «دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده

ساعت: ۱۸:۰۰؛ «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» به کارگردانی وحید جلیلوند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز