انجمن سینماداران از تجلیل از سینماداران و مخاطبان سینما تشکر کردند

۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۶:۵۶
کد خبر: ۲۶۹۳۷۷
انجمن سینماداران از تجلیل از سینماداران و مخاطبان سینما تشکر کردند
دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران از موسسه سینما شهر و مدیر کل نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی برای معرفی سینمادارن برتر و بهترین مخاطبان سینما تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، در مراسم جشن آغاز اکران نوروزی سال ۹۴برترین مخاطبان سینما و همچنین بهترین مدیران سالن‌های سینما و سینماداران تقدیر شدند که به همین منظور محمدرضا صابری دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران با انتشار متنی از مجید مسچی مدیر عامل موسسه سینما شهر و محمدرضا فرجی مدیر کل نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی برای انجام این امر، تشکر کرد.

متن پیام تشکر محمدرضا صابری بدین شرح است:

«سینما با مخاطب زنده است

سینما برای ارتباط با مخاطب به سالن‌های نمایش احتیاج دارد و سالن‌های نمایش نیز به مخاطب نیاز دارند و بارها این جمله را شنیده ایم که سینما با مخاطب زنده است اما تاکنون هیچ فردی بصورت عملی به این دو عنصر اساسی در سینما توجه لازم را نشان نداده است و هیچگاه هیچ تقدیر خوبی از مخاطبان سینما و سالن‌های سینمایی صورت نگرفته بود.

اقدام تحسین برانگیز موسسه سینما شهر در جشن آغاز اکران نوروزی سال ۹۴ و تجلیل از مخاطبان برتر سال ۹۳ و همچنین مدیر کل محترم نظارت و ارزشیابی در معرفی سالن‌های سینما و مدیران سینمایی برتر گام مهمی در نشان دادن اهمیت این دو بخش نادیده گرفته شده در سینما است.

انجمن سینمادارن با تقدیر از این حرکت موسسه سینما شهر و مدیر کل محترم نظارت و ارزشیابی امیدوار است تا این گونه مراسم‌ها و توجه به ضلع اصلی سینمای ایران در آینده نیز ادامه داشته باشد.»

نظر شما