تدوین ˝فراموشخانه˝ هفته آینده به پایان می‌رسد

۱۳۹۰/۰۱/۱۹ - ۱۵:۴۰:۰۰
کد خبر: ۳۳۸۸۵
تدوین ˝فراموشخانه˝ هفته آینده به پایان می‌رسد
تدوین فیلم سینمایی ˝فراموشخانه˝ (black noise) به کارگردانی بهروز افخمی توسط بهروز و آیدین افخمی در روزهای پایانی است و طی هفته آینده تدوین فیلم به پایان می‌رسد.
به گزارش خبرنگار سینمایی برنا، تدوین فیلم سینمایی "فراموشخانه" (black noise) به کارگردانی بهروز افخمی توسط بهروز و آیدین افخمی در روزهای پایانی است و طی هفته آینده تدوین فیلم به پایان می‌رسد همچنین موسیقی فیلم توسط تایماز صبا به اتمام رسیده و سایر مراحل فنی فیلم در کانادا انجام می‌شود.

به گفته تهیه کننده اولین نمایش "black noise" در جشنواره فیلم تورنتو خواهد بود. همچنین این فیلم با نام "فراموش‌خانه" در ایران به نمایش در می‌آید.

آنتینا اسمول، درک تید، جان اسموک، فردریک اسمول، بریل تید و شیلندرا مان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: پیتر مارتین پیرمرد هشتاد و هفت ساله که به بیماری آلزایمر دچار است مرگ همسر خود را باور ندارد ، این عدم درک باعث پدید آمدن مشکلاتی برای اطرافیان پیتر شده ، تا جایی که آنها تصمیم می گیرند او را به یک آسایشگاه روانی منتقل کنند، اما این همه ماجرا نیست و حضور پیتر در آن آسایشگاه سبب پدید آمدن مسائل جدیدی می شود.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از کارگردان : بهروز افخمی،‌ نویسندگان:اندیشه مینا، دانیل گاربر، جان اسموک (بر اساس داستانی از جرمی کین)، مدیر فیلمبرداری : فرهاد صبا، دستیار فیلمبردار: علی رشتی، تدوین اولیه: آیدین افخمی و بهروز افخمی، صدابردار: دانیل پالرین وآرین یغمایی، طراح صحنه و لباس : سون مک گروگر، طراح چهره پردازی : ملیرا فلوریو،‌برنامه ریز: ایلایز وایزبام، گروه کارگردانی:علی اقطار ، سلیم مدرسی، عکاس: پوریا منجزی مشاور رسانه‌ای: پویا نبی دستیار تهیه: پدرام حائری-گیتی صبا و تهیه کننده: فرهاد والی فرهاد،محصول کشور کانادا.

نظر شما