از امروز

هملت سیلورستاین به ایرانشهر می‌آید

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۲:۱۸:۰۰
کد خبر: ۳۹۰۶
هملت سیلورستاین به ایرانشهر می‌آید
نمایش ˝هملت از زبان مردم کوچه و بازار˝ به کارگردانی حسن خالقی از روز چهارشنبه پانزدهم دی ماه در تماشاخانه شماره یک ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا، "هملت از زبان مردم کوچه و بازار" نوشته شل سیلورستاین است و نیاز ساغری آن را ترجمه کرده. در این نمایشِ زنده/ عروسکی، داستان هملت آن گونه که راویِ نمایش دوست دارد، روایت می‌شود و شخصیت‌ها هر کدام یکی از گویش‌های محلی ایران را دارند.

دراماتورژ و کارگردان این نمایش، حسن خالقی است و امیررضا میرآقا، فرشید ناصری، محمود یوسفی، شهاب آقابابایی، آتوسا افشاری، صبا حجت، مرتضی میرزازاده و غزال محسن‌پور بازیگران آن هستند.

همچنین کامبیز معماری، حمیدرضا قاسمی (طراح ماسک)، ندا ایزدی (طراح و سازنده عروسک)، منعم کثیرلو (طراح و مجری چهره‌پردازی) و مجید میرزایی (دستیار کارگردان و طراح نور) هم دیگر عوامل نمایش هستند.

نمایش "هملت از زبان مردم کوچه و بازار" از چهارشنبه پانزدهم دی‌ماه هر روز (به جز شنبه‌ها) ساعت 17 در تماشاخانه شماره یک ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

قیمت بلیت این نمایش ده هزار تومان است و دانشجویان می‌توانند از روز یکشنبه تا چهارشنبه با ارائه کارت دانشجوییِ معتبر، بلیت این نمایش را با تخفیف دانشجویی (هفت هزار تومان) تهیه کنند.

برای دریافت اطلاعات و رزرو بلیت می‌توانید با شماره تلفن‌های تماشاخانه ایرانشهر 88814116 _ 88814115 _ 88814126 _ 88814125 تماس بگیرید. همچنین برای رزرو بلیت، شماره همراه 09123052283 پاسخگوی شما خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز