غفاری: امسال رقابت بین فیلم‌اولی‌ها شدیدتر است

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۸:۱۳:۰۰
کد خبر: ۴۲۱۳
غفاری: امسال رقابت بین فیلم‌اولی‌ها شدیدتر است
کارگردان فیلم سینمایی ˝پایان دوم˝ گفت: به نظر می‌رسد امسال رقابت وسیعی نسبت به سال‌های گذشته در بخش فیلم‌های اول جشنواره فیلم فجر وجود خواهد داشت و گذشته از کیفیت، تعداد فیلم‌ها نسبت به سال‌های قبل بالاتر است.

یعقوب غفاری کارگردان فیلم سینمایی "پایان دوم" درباره حضور فیلم‌اش در بخش فیلم‌های اول جشنواره فیلم فجر و رقابت گسترده‌ای که در میان فیلمسازان این بخش وجود خواهد داشت، گفت: خوشحالم می‌شوم در صورت انتخاب، امسال این فیلم‌ در جشنواره حضور داشته باشد؛ چرا که به نظر می‌رسد رقابت وسیعی نسبت به سال‌های گذشته در بخش فیلم‌های اول وجود دارد و گذشته از کیفیت، تعداد فیلم‌ها نسبت به سال‌های قبل بالاتر است و امیدوارم بتوانیم شاهد برگزاری جشنواره‌‌ای با کیفیت بالا باشیم.

غفاری درباره ویژگی‌ فیلم توضیح داد: فیلم "پایان دوم" یک ملودرام عشقی است که سعی کردم در مسیر سینمای دینی در صدور تبیین آکرونیای خود در توالی زمان موجود با زمان آینده دیده شود.

وی در ادامه افزود: در ساخت فیلم تلاش کردم علاوه بر رعایت تکنیک و جنبه‌های هنری، مخاطب را با خود همراه سازم تا بتوانم پیامی که در فیلم وجود دارد به مخاطب بیشتری انتقال دهم. در فیلم تفاوت میان عشق مجازی و عشق حقیقی که متاسفانه جوانان از آن تعریف درستی ندارند، ارایه شده است همچنین سعی کردیم از بهترین‌های سینمای ایران در فیلم استفاده کنیم.

غفاری در پایان به سپری شدن آخرین مراحل فنی فیلم اشاره کرد و گفت: ترانه میانی و پایانی فیلم توسط رضا صادقی برای اولین بار در سینمای ایران خوانده شده است و مراحل پایانی قطع نگاتیو در استودیو بدیع در حال انجام است. فیلم به صورت دالبی ساراند آماده نمایش خواهد شد، مراحل تبدیل صدای فیلم به دالبی ساراند توسط محسن روشن انجام می‌شود.

آنا نعمتی، دانیال عبادی، زیبا بروفه، مجید یاسر و مهدی فقیه از بازیگران این فیلم هستد.

فیلم سینمائی "پایان دوم" و به تهیه‌كنندگی علی غفاری ساخته می‌شود و محصول موسسه تصویرگران هفت آسمان و مركز گسترش سینمای مستند و تجربی است.

عوامل این فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: محمود كلاری، طراح صحنه و لباس: حسن روح پروری، طراح چهره پردازی: عبدالله اسكندری، مجری طرح: علی غفاری، صدابردار: سیامك نیازی، تدوین: یعقوب غفاری و تهیه‌کننده: علی غفاری.

بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از تاریخ 16 تا 26 بهمن‌ماه در تهران برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز