در اسپانیا/

ضبط موسیقی ˝گزارش مریم˝ تیرماه آغاز می‌شود

۱۳۹۰/۰۳/۱۹ - ۱۸:۱۸:۰۰
کد خبر: ۵۵۶۰۰
ضبط موسیقی ˝گزارش مریم˝ تیرماه آغاز می‌شود
ضبط موسیقی فیلم سینمایی ˝گزارش مریم˝ به کارگردانی اسماعیل براری تیرماه در کشور اسپانیا آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار سینمایی برنا،با پایان جلوه‌های ویژه رایانه‌ای فیلم سینمایی "گزارش مریم" به کارگردانی اسماعیل براری توسط هادی جمشیدی، ضیط موسیقی این اثر که توسط آهنگساز اسپانیایی "کوکه ریوبو" در اسپانیا انجام شده است، در استودیو "جازی" شهر مادرید آغاز می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است، دکتر پارسا برای راه‌اندازی یک بیمارستان تخصصی به همراه دخترش بهار عازم منطقه خرمشهر است. بین پدر و دختر سکوت قهرآلودی برقرار است که بظاهر به این سفر مربوط می‌شود. در آنجا بهار دفترچه خاطرات دخترکی همسن و سال خود بنام مریم را می‌یابد که 25 سال پیش در چنین روزی آن را افتتاح کرده است. یعنی 2 روز مانده به بازگشایی مدارس و آغاز جنگ ایران و عراق!

سرخوشی دخترانه مریم در خاطرات صفحات اول دفترچه و ناگهان شروع تهاجم بی‌امان دشمن به شهر کوچک آنان و اشاره دخترک به عشقی که در سینه دارد، بهار را به خواندن دفترچه ترغیب می‌سازد. مریم عاشق جوان انترنی است که در تنها درمانگاه آن شهر فعالیت می‌کند و بهار می‌پندارد که می‌تواند آن مرد پدر او باشد!...

در این فیلم که فیلمنامه اولیه آن را اردشیر طلوعی براساس خاطرات آواره‌ای گمنام به نگارش در آورده و محمد رضایی‌راد نیز فیلمنامه نهایی آن را نوشته است، فرامرز قریبیان عهده‌دار نقش اصلی است. نقش دوران جوانی این بازیگر در بخش‌های جنگی را فرید لطف‌آور ایفا کرده است. نیلوفر محبی، علیرضا اوسیوند، رضا فیاضی، عطیه غبیشاوی، صدرا حجازی، یوسف زغورزاده، مریم برنجانی، فرخنده زاهدی، علی غبیشاوی و حوریه کعبی دیگر بازیگران این فیلم هستند.

نظر شما