از دریچه فیلم کوتاه برگزار می‌شود

نشست تخصصی آسیب‌ها و پیشگیری اجتماعی

۱۳۹۰/۰۳/۲۷ - ۲۲:۱۹:۱۴
کد خبر: ۵۷۶۵۳
نشست تخصصی آسیب‌ها و پیشگیری اجتماعی
همزمان با آغاز چهارمین جشنواره فیلم پلیس،نشست تخصصی با عنوان آسیب‌ها و پیشگیری اجتماعی از دریچه فیلم کوتاه 11 تیرماه در سالن شماره سه سینما فلسطین برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا، ستاد برگزاری جشنواره با همکاری انجمن فیلم کوتاه ایران اقدام به برگزاری نشست تخصصی با عنوان آسیب‌ها و پیشگیری اجتماعی از دریچه فیلم کوتاه کرده است.

در این نشست تخصصی، درباره نقش پلیس در نمایش آثار و نوع تعاملی که میان نیروی انتظامی و فیلمسازان کوتاه وجود دارد، بحث خواهد شد. همچنین نشست پرسش و پاسخ به همراه یک کنفرانس در پایان نشست برگزار می‌شود و کارشناسان انتظامی و سینمایی و کارگردانان فیلم کوتاه به پرسش‌ها پاسخ می‌دهند.

این نشست همزمان با برگزاری این دوره از یازدهم تیرماه با حضور کارگردانان فعال این حوزه، کارشناسان سینمایی و انتظامی، ساعت 18 در سالن شماره سه سینما فلسطین برگزار می‌شود.

چهارمین جشنواره فیلم پلیس با رویکرد پلیس، سینما، پیشگیری اجتماعی توسط معاونت ناجا 11 تا 14 تیر برگزار می‌شود که علاوه بر اکران فیلم‌های راه یافته به بخش مسابقه در سه سالن سینما فلسطین، نشست‌های تخصصی برگزار خواهد شد.

نظر شما