در گفت‌وگو با برنا مطرح شد

شمقدری: دبیر جشنواره کودک طی چند روز آینده معرفی می‌شود

۱۳۹۰/۰۴/۱۳ - ۱۲:۵۰:۰۱
کد خبر: ۶۰۸۷۱
شمقدری: دبیر جشنواره کودک طی چند روز آینده معرفی می‌شود
معاون امور سینمایی گفت: طی روزهای آینده دبیر جشنواره کودک را معرفی خواهیم کرد و دبیر جشنواره پیگیری‌های لازم را برای مکان برگزاری جشنواره انجام خواهد داد.
جواد شمقدری معاون امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره روند تشکیل سازمان سینمایی به خبرنگار سینمایی برنا گفت: فکر می‌کنیم سازمان سینمایی نیاز امروز سینمای ایران است. سینمای ایران امروز نیاز به یک حرکت جهشی دارد که بخش مهمی از این نیازها در آخرین جلسه شورای سینما به تصویب رسیده است.

معاون امور سینمایی با اشاره به اینکه با تصویب رییس جمهور سازمان سینمایی در مرحله ساز و کار قرار می‌گیرد، اظهار کرد: با تصویب نهایی وارد مرحله ساز و کار قرار خواهیم شد و مراحل آن با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

شمقدری در مورد سرنوشت جشنواره کودک و نوجوان نیز عنوان کرد: با توجه به اینکه سه ماه به برگزاری جشنواره باقی است فرصت لازم را داریم و طبق توافقات قبلی قرار است جشنواره در همدان برگزار شود.

وی با بیان اینکه مسوولان در همدان به تعهداتشان طی دو سال گذشته عمل نکرده‌اند، گفت: همکاران ما در همدان با مشکلاتی مواجه شدند، طی دو دوره گذشته این استان 2 میلیارد بابت برگزاری جشنواره به معاونت سینمایی بدهکار است. این مسایل مشکلاتی را در جهت برگزاری جشنواره ایجاد کرده است.

این مدیر سینمایی فیلم‌های کودک امسال را خوب ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: امسال فیلم‌های بسیار خوبی در ژانر سینمای کودک ساخته شده است ما طی روزهای آینده دبیر جشنواره کودک را معرفی خواهیم کرد و دبیر جشنواره پیگیری‌های لازم را برای مکان برگزاری جشنواره انجام خواهد داد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز