بدل فراستی در «خنده بازار»، «قصه پریا» جیرانی را نقد کرد + فیلم

۱۳۹۰/۰۵/۱۲ - ۱۵:۰۵:۴۷
کد خبر: ۶۷۹۵۲
بدل فراستی در «خنده بازار»، «قصه پریا» جیرانی را نقد کرد + فیلم
مجموعه طنز «خنده بازار» با بدل مسعود فراستی فیلم سینمایی «قصه پریا» به کارگردانی فریدون جیرانی را در آیتم «هشت» نقد کرد.
به گزارش خبرنگار سینمایی برنا، برنامه «خنده بازار» برنامه‌ کمدی است که برای اولین بار در نوروز90 با آیتم‌هایی که به نقد برنامه‌‎های مختلف تلویزیون از جمله «قویترین مردان ایران»، «برنامه های صبحگاهی»، «هفت»، «نود»، «آشپزی» و ... در قالب طنز پرداخته بود،  از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و توانست نظر مخاطبان و منتقدان را جلب کند.

پخش سری جدید «خنده بازار» به مناسبت ماه مبارک رمضان به تازگی از شبکه سوم سیما آغاز شده و لحظاتی خوش را برای مخاطبان رقم می‌زند.

این برنامه قسمتی به نام «هشت» دارد که در واقع هجو برنامه «هفت» فریدون جیرانی سینماگر با سابقه سینمای ایران است، در برنامه عصر روز گذشته «خنده بازار» آیتم «هشت» به نقد طنزگونه فیلم سینمایی «قصه پریا» به کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته اختصاص داشت و زیرکی کارگردان و هنرمندی بازیگران طنز مجموعه «خنده بازار» دقایقی شیرین را برای مخاطبان شبکه سوم سیما به ویژه مخاطبان برنامه سینمایی «هفت» و آشنا به مسائل پشت پرده سینما رقم زدند.
 
در این آیتم بازیگران با ایفای کاراکترهای آقای بایسته (مرتضی شایسته) میهمان برنامه، آقای سفارتی (مسعود فراستی منتقد برنامه سینمایی هفت) و  آقای جبرانی (فریدون جیرانی) به زیبایی هرچه تمام تر به تقلید سخنان و رفتارهای این سه سینماگر پرداختند و آخرین اثر فریدون جیرانی را در «هشت» نقد کردند و نکته جالب توجه در این آیتم کنایه‌های طنز آمیز به برنامه «هفت» بود که با تعریف و تمجیدهای فراوان بدل فراستی از فیلم «قصه پریا» جیرانی همراه بود. گویا تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه طنز «خنده بازار» قصد داشتند با زبان خود از نقدهای گاهاً غیر منصفانه مسعود فراستی و فریدون جیرانی در برنامه «هفت» انتقاد کنند و به تاثیر روابط و سلیقه‌های شخصی که گاهی بر این برنامه حاکم می‌شود، طعنه بزنند.
 
برای دیدن «هشت» خنده بازار اینجا کلیک کنید

“خنده بازار”کاری از گروه فرهنگی اجتماعی شبکه سه سیما است و فرید شب خیز تهیه کنندگی و شهاب عباسی کارگردانی هنری آن را عهده دار هستند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز