در راه جشنواره فیلم فجر

پروانه نمایش ˝آژانس ازدواج˝ صادر شد

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۳:۲۰:۰۰
کد خبر: ۸۰۲۱
پروانه نمایش ˝آژانس ازدواج˝ صادر شد
فیلم سینمایی ˝آژانس ازدواج ˝ساخته محمد درمنش پس از انجام پاره ای اصلاحیات، پروانه نمایش خود را دریافت کرد.
به گزارش خبرنگار سینمایی برنا، فیلم سینمائی "آژانس ازدواج" ساخته محمد درمنش اخیرا در شورای پروانه نمایش اداره کل ارزشیابی و نظارت مورد بازبینی قرار گرفت و بنا به تشخیص کارشناسان شورا پاره ای موارد اصلاحی برای فیلم مذکور مقرر شد.

تهیه کننده "آژانس ازدواج" نیز نظرات اعضای شورا را تماما در فیلم لحاظ  کرد و نسخه جدید اصلاح شده هفته گذشته تقدیم اداره کل نظارت شد . بدین ترتیب بر اساس اقدامات انجام یافته فیلم سینمایی آژانس ازدواج پروانه نمایش خود را دریافت کرد و در جشنواره فجر نیز نسخه نهائی نمایش عمومی عرضه خواهد شد.

بر اساس مقررات جشنواره فجر " آژانس ازدواج " می‌توانست مانند سایر آثار شرکت کننده ، قبل از هرگونه اصلاح و یا دریافت پروانه نمایش عمومی به معرض نمایش گذاشته شود ولی سازنده اثر ترجیح داده است تا نسخه نهایی نمایش عمومی آن به جشنواره عرضه شود. بعضی از کارشناسانی که در مرحله آماده سازی " آژانس ازدواج " را دیده اند معتقدند این فیلم در فضای سینمای مخاطب پسند به راحتی جای خود را باز خواهد کرد ضمن آنکه به عنوان یک کار کمدی سالم نیز تعریف خواهد شد.

تیتراژ کمیک انیمیشن ، کلیپ های شاد ، فضاهای مفرح و قصه ساده و روان "آژانس ازدواج" مختصات اولیه این فیلم است و بهزاد محمدی یکی از بازیگران اصلی اثر همزمان با اکران فیلم ،تئاتر کمدی را در اجرا خواهد داشت که احتمالا اکران فیلم سینمایی "آژانس ازدواج" و اجرای تئاتر کمدی بهزاد محمدی همزمان خواهد بود.

پیش بینی می‌شود جشنواره فجر اولین نمایش و معرفی فیلم سینمایی "آژانس ازدواج"باشد و طبعا در پایان جشنواره، دفتر پخش کننده فیلم و گروه سینمائی آن تعریف خواهد شد.

در خلاصه قصه این فیلم آمده است؛ آژانس ازدواجی آگهی می‌کند ، تضمینی هر دختری را ظرف یک هفته به خانه بخت بفرستد به شرط  آنکه...

دراین فیلم بهزاد محمدی ، امید زندگانی ،بهنوش بختیاری ،شراره رخام ،مهران رجبی ایفای نقش می کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز