پیرهادی خبر داد

تدوین ˝گزارش یک جشن˝ حاتمی‌کیا به پایان رسید

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۵:۲۹:۰۰
کد خبر: ۸۱۴۸
تدوین ˝گزارش یک جشن˝ حاتمی‌کیا به پایان رسید
تدوین فیلم سینمایی ˝گزارش یک جشن˝ به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا توسط مهدی حسینی‌وند به ‌پایان رسید.

محمد پیرهادی در این‌باره به خبرنگار سینمایی برنا گفت: تدوین فیلم سینمایی "گزارش یک جشن" با نام قبلی "بانوی شهر ما" توسط مهدی حسینی‌وند به تازگی به پایان رسیده است و عملیات فنی در لابراتوار جهت قطع نگاتیو آغاز شده است.

وی افزود:همچنین کارن همایون‌فر مشغول ساختن قطعات موسیقی این اثر است، محسن روشن صداگذاری فیلم را بر عهده دارد و "گزارش یک جشن" برای حضور در بیست‌‌نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر آماده نمایش می‌شود.

"گزارش یک جشن" از مسایل ملتهب جامعه سخن به میان می‌آورد و به مساله جوانان به‌عنوان یکی از بحران‌های امروز جامعه می‌پردازد. این اثر با بازی رضا کیانیان، رویا تیموریان، مریلا زارعی، طناز طباطبایی، بهروز شعیبی، اصغر نقی‌زاده، شبنم مقدمی، سیامک صفری، سیامک احصایی، هدی ناصح، زهیر یاری و با هنرمندی داریوش ارجمند و با حضور گروهی از هنرجویان رشته تئاتر و نمایش ساخته شده است.

فیلمنامه این کار توسط ابراهیم حاتمی‌کیا نوشته شده است و از جمله عواملی که در پشت‌صحنه این فیلم همکاری داشتند عبارتند از: مدیر فیلمبرداری:‌ فرشاد محمدی، طراح صحنه: سارا سمیعی، صدابردار: آرش برومند، طراح چهره‌پردازی: مهین نویدی، انتخاب بازیگر و دستیار کارگردان: ابراهیم شیبانی، مدیر تولید: محمدرضا پیرهادی، مدیر تدارکات: سجاد رحیمی، طراح لباس: نازنین خزایی، عکاس: علی نیک‌رفتار و تهیه‌کننده: محمد پیرهادی. 

محمد پیرهادی پس از "به‌نام پدر"، "دعوت" و مجموعه تلویزیونی "حلقه سبز"، چهارمین همکاری‌اش را در مقام تهیه‌کننده با ابراهیم حاتمی‌کیا پشت سر می‌گذارد.

"گزارش یک جشن" برای حضور در بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر آماده نمایش می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز