گزارش برنا از اختتامیه چهارمین جشنواره تئاتر معلولین

انتظامی: صداوسیما تئاتر معلولین را برای همه ایرانیان پخش کند

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۶:۵۴:۰۰
کد خبر: ۸۲۱۷
انتظامی: صداوسیما تئاتر معلولین را برای همه ایرانیان پخش کند
عزت‌الله انتظامی گفت: باید صدا و سیما فیلم تئاترهای اجرا شده در جشنواره معلولین را برای تمام مردم ایران پخش کند، تا همه ببینند معلولان چه توان بالایی دارند و چه کارهایی می‌توانند انجام دهند.

به گزارش خبرنگار تئاتر برنا، مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره تئاتر معلولین صبح امروز یکشنبه 26 دی با حضور صادق محصولی وزیر رفاه، احمد اسفندیاری رییس سازمان بهزیستی، محسن مومنی رییس حوزه هنری و هنرمندانی چون عزت‌الله انتظامی، حسن دولت آبادی، رحمت امینی و ... در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

در این مراسم عزت‌الله انتظامی یکی از اعضای هیأت داوران چهارمین جشنواره تئاتر معلولین طی سخنان کوتاهی گفت: امیدوارم با عنایت خداوند این جشنواره ادامه پیدا کند و مسوولین بودجه قابل قبول‌تری برای تئاتر معلولین در نظر بگیرند.

وی افزود: باید صدا و سیما فیلم تئاترهای اجرا شده در جشنواره معلولین را برای تمام مردم ایران پخش کند، تا همه ببینند معلولین چه توان بالایی دارند و چه کارهایی می‌توانند انجام دهند. بسیاری از خانواده‌هایی که معلول دارند با این اتفاق راغب می‌شوند عزیزان معلول خود را وارد تئاتر کنند.

همچنین هادی بهداد دبیر جشنواره در ابتدای این مراسم گفت: در این سه روز معلولین  ثابت کردند که چه توان بالایی در خلق هنر تئاتر دارند و باید بیشتر به فعالیت هنری آن‌ها بها داد.

وی افزود: از حدود سه ماه پیش که دبیرخانه جشنواره تشکیل شد، مجموعه‌های مختلفی از سازمان بهزیستی کشور تلاش کردند تا این جشنواره تعطیل نشده و به هر نحوی برگزار شود، که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

بهداد در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: داوران جشنواره بعد از دیدن اجراها مبهوت و خوشحال شدند که معلولین تا این حد در تئاتر پیشرفت کرده‌اند، بنده از طرف دبیرخانه از داوران جشنواره یعنی عزت‌الله انتظامی، سعید کشن‌فلاح و حسن دولت‌آبادی تشکر می‌کنم و همچنین از 5000 تماشاگری که نمایش‌ها را مشاهده کردند و تئاتر معلولین را حمایت کردند.

در ادامه حسن دولت‌آبادی به عنوان نماینده هیأت داوران بیانیه این هیأت را برای حاضرین قرائت کرد. در این بیانیه، هیأت داوران خواستار ایجاد مرکز تئاتر سازمان بهزیستی برای تولید نمایشنامه و نمایش در طول سال و چاپ کتب تخصصی تئاتر درمانی شدند.

پس از قرائت بیانیه هیأت داوران، جوایز برگزیدگان توسط عزت‌الله انتظامی، صادق محصولی، محسن مومنی، احمد اسفندیاری و هادی بهداد اهدا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز