نیک‌بین خبر داد

˝یکی از ما دو نفر˝ میلانی به جشنواره فجر می‌رسد

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۶:۵۹:۰۰
کد خبر: ۸۶۵۸
˝یکی از ما دو نفر˝ میلانی به جشنواره فجر می‌رسد
تهیه‌کننده فیلم سینمایی ˝یکی ا ز ما دو نفر˝ به کارگردانی تهمینه میلانی از حضور قطعی این اثر در بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر خبر داد.

محمد نیک‌بین دراین‌باره به خبرنگار سینمایی برنا گفت: فیلم سینمایی"یکی از ما دونفر" قطعا به بیست‌‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر می‌رسد و در این رویداد سینمایی به روی پرده خواهد رفت.

"یکی ا ز ما دو نفر"با نام قبلی پرنسیب، برپایه صنایع دستی و معماری ایران ساخته می‌شود و بستر قصه اتحاد ملی است. این فیلم به لحاظ زمینه و بستر با دیگر فیلم‌های میلانی متفاوت است و در آن به اهمیت هنرهای ملی و بومی پرداخته می‌شود و در فضاهای خلاق هنری می‌گذرد.

این اثر داستان عشق دو معمار است که از دو دنیای متفاوت می‌آیند و به لحاظ فکری و جهان بینی با هم متفاوت هستند. بهرام رادان، السا فیروز آذر، دانیال عبادی، بیتا بادارن، سارا خوئینی ها، آناهیتا نعمتی، جواد رضویان، پیام صالحی، همایون ارشادی و... دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

از عوامل تولید این فیلم می‌توان به نویسنده؛ تهمینه میلانی، مدیر فیلمبرداری؛ علیرضا زرین دست، مدیر صدابرداری؛ اسحاق خانزادی، طراح صحنه و لباس؛ سیامک احصایی و طراح گریم؛ جلال الدین معیریان اشاره کرد.

میلانی فیلم‌های سینمایی "سوپراستار"، "آتش بس"، "دو زن"، "افسانه آه" و... را در کارنامه دارد.فیلم سینمایی "تسویه حساب" به کارگردانی تهمینه نوروز 89 اکران عمومی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز