به مناسبت سی و سومین فجر انقلاب اسلامی

سلسله همایش های «جوان ایرانی، زندگی ایمانی»برگزار می شود

۱۳۹۰/۱۱/۱۰ - ۲۰:۰۶:۵۸
کد خبر: ۹۴۳۲۸
سلسله همایش های «جوان ایرانی، زندگی ایمانی»برگزار می شود
سلسله همایش های ˝جوان ایرانی، زندگی ایمانی˝ از امروز تا 19 بهمن با حضور اساتید و جوانان علاقمند به همت خانه شهریاران جوان برگزار می شود.

به گزارش سرویس فرهنگی برنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این همایش ها با محوریت نگاهی به رسالت جوان مسلمان در دهه چهارم انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر برگزار می شود و طی آن ارتقاء فرهنگ و اخلاق جوانان بررسی خواهد شد.

نشست «تطور مفهوم جوان در سینمای پس از انقلاب» دوشنبه 10 بهمن با سخنرانی اکبر نبوی و نشست نقدی بر «تصویر جوان در سینمای ایران» با سخنرانی شهریار بحرانی در سالن ورشو خیابان نجات الهی برگزار می شود.

سه شنبه 11 بهمن نیز در فرهنگسرای ولاء حجت‌الاسلام ناصر نقویان با موضوع «سلوک اخلاقی جوان مسلمان» و حجت‌الاسلام شهاب مرادی با موضوع «نگاهی به شاخص‌های اخلاقی جوان مسلمان» به سخنرانی خواهند پرداخت.

حجت‌الاسلام داوود رنجبران با موضوع «جوان از نگاه نهج‌البلاغه» و حجت الاسلام دکتر سیدمحمود علوی با موضوع «نقش قرآن در زندگی جوان مسلمان» در روز چهارشنبه 12 بهمن ماه در فرهنگسرای ابن سینا به سخنرانی خواهندپرداخت.

فرهنگسرای گلستان پنجشنبه 13 بهمن میزبان سخنرانی دکتر فهیمه فرهمندپور با موضع«الگوی خانواده مسلمان در عصر جدید» و دکتر علی غلامی به موضوع «مسئله تربیت ایمانی جوان در عصر جدید» خواهد بود.

در فرهنگسرای شفق جمعه 14 بهمن، رضا امیرخانی با موضوع «جانستان جوانستان» به بررسی مسئله قلم جوانی، جوهر انقلابی می پردازد و استاد علی معلم دامغانی نیز در مورد «واژگان جوانی، آرمان‌ انقلابی» سخنرانی خواهد کرد.

سالن اجتماعات الغدیر واقع در بوستان الغدیر نیز روز شنبه 15 بهمن میزبان سخنرانی دکتر محسن محسن میرباقری با موضوع «تصویری از جوان قرآنی در عصر جدید» و دکتر علی مرتضویان با موضوع «تطورات تاریخی ایرانیان در مواجهه با مدرنیسم» خواهد بود.

یکشنبه 16 بهمن حسین شیخ‌الاسلام در مورد «نقش جوان ایرانی در بیداری اسلامی» و دکتر مجتبی رحمان‌دوست با موضوع « نگاهی به اهمیت مسأله فلسطین برای جوان مسلمان» در سالن آمفی‌تئاتر شهریار بوستان ولایت سخنرانی می کنند.

دکتر حسن غفوری‌فرد با موضوع «تولید علم، رسالت دانشجوی مسلمان» و دکتر محمد هادی موذن با موضوع «جوان و گفتمان علمی در منظومه فکری مقام معظم رهبری» دوشنبه 17 بهمن در دانشکده الهیات دانشگاه تهران به سخنرانی خواهند پرداخت.

سالن اجتماعات شهرداری منطقه 5 نیز سه شنبه 18 بهمن میزبان سخنرانی دکتر اسدا... بادامچیان با موضوع «امام و بازسازی هویت جوان ایرانی» و دکتر علی‌اصغر خانی با موضوع «جوان و درس‌آموزی در مکتب دفاع مقدس» خواهد بود.

مراسم اختتامیه این سلسله همایش ها نیز چهارشنبه 19 بهمن با تقدیر از عوامل سریال شوق پرواز از جمله شهاب حسینی، یدالله صمدی و خانواده‌ی شهید بابایی و همچنین اساتید برتر در سالن ورشو خیابان نجات الهی برگزار می شود

نظر شما