مدیر عامل انجمن سینمایی جوانان ایران خبر داد

طراحی دوره آموزش پیشرفته نقد در انجمن سینمای جوانان ایران

۱۳۹۱/۰۵/۰۲ - ۱۴:۴۵:۵۷
کد خبر: ۹۸۵۶۰
طراحی دوره آموزش پیشرفته نقد در انجمن سینمای جوانان ایران
دوره آموزش پیشرفته نقد و تحلیل فیلم در معاونت آموزشی و فرهنگی انجمن سینمای جوانان ایران طراحی شد.

به گزارش سرویس فرهنگی برنا به نقل از انجمن سینمایی جوانان ایران، هاشم میرزاخانی رییس هیات مدیره و مدیر عامل انجمن اظهار داشت: با توجه به تاكید ریاست محترم سازمان امورسینمایی و سمعی و بصری مبنی بر توسعه آموزش‌های انجمن سینمای جوانان ایران با شاخه‌های مختلف سینمایی از جمله نقد و تحیل فیلم با هدف تربیت منتقد، از تابستان سال گذشته دوره تک‌درس كوتاه مدت این شاخه سینمایی در دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در سراسركشور نسبت به جذب هنرجو و آموزش آن‌ها اقدام كرد كه با توجه به استقبال مناسب از این دوره‌ها تصمیم گرفته شد دوره تكمیلی آن برنامه‌ریزی شد.

میرزاخانی ادامه داد: فارغ التحصیلان انجمن و علاقه‌مندانی كه در رشته‌های مرتبط دانشگاهی یا در سایر موسسات، دروس اصلی فیلم‌سازی را به‌عنوان پیش نیاز این دوره گذرانده باشند می‌توانند برای ثبت نام به دفاتر انجمن مراجعه کنند.
 
وی در رابطه با زمان دوره‌ها نیز اعلام كرد: این دوره پیشرفته برای مدت 72 ساعت شامل 35 ساعت عملی و 37 ساعت نظری براساس نظریه‌ها و مكاتب سینمایی طراحی شده است كه با بهره‌گیری از كارشناسان برجسته اقدام به طراحی شرح درس‌ها و یک جزوه آموزشی شده است.

در پایان میرزاخانی افزود: دوره‌های آموزشی انیمیشن نیز در دست طراحی و برنامه‌ریزی آموزشی است. همچنین عكاسی پرتره نیز با توجه به وجود علاقه‌مندان فراوان در معاونت مربوطه طراحی شده كه به‌زودی معرفی خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز