۱۷۳ مستند به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر رسید

۱۳۹۱/۰۹/۱۳ - ۱۴:۲۹:۰۷
کد خبر: ۱۰۷۹۷۱
۱۷۳ مستند به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر رسید
173 عنوان فیلم مستند فرم شرکت در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر را پر کردند.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا، سیمون سیمونیان مدیر دبیرخانه جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: مسابقه آثار مستند بلند با عنوان بخش سینما حقیقت امسال دومین سال متوالی است که در ساختار جشنواره فجر گنجانده شده و با استقبال گسترده مستندسازان و تهیه کنندگان آثار مستند مواجه شده است. سال گذشته 98 مستند در این بخش شرکت کردند و این رقم امسال به 173 اثر رسیده است.

مدیر دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با اشاره به شرایط پذیرش آثار در این بخش عنوان کرد: آثار مستندی می‌توانستند در این بخش شرکت کنند که مدت زمان آن‌ها بیش از 60 دقیقه باشد و بیش از دوسال از تولید آن نگذشته باشد.

سیمونیان گفت: هیات انتخاب از بین آثار متقاضی حداکثر 11 اثر را برای مسابقه معرفی می‌کنند و سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیات داوران به بهترین دستاورد فنی یا هنری در این بخش اهدا می‌شود.

سازمان سینمایی کشور، مقارن با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را در قالب مسابقه سینمای ایران و جهان از تاریخ 12 تا 22 بهمن‌ماه 1391 به دبیری محمدرضا عباسیان برگزار می‌کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز