در گفت‌وگو با برنا؛

زرین‌دست: آینده اصلانی را خراب نکنیم/ من پیشنهاد خارجی را نمی‌پذیرفتم، اما...

۱۳۹۲/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۰:۵۰
کد خبر: ۱۲۰۰۷۸
علیرضا زرین‌دست با اشاره به حواشی فعالیت تورج اصلانی، گفت: باید اجازه داد که اصلانی به فعالیت در ایران ادامه دهد؛ با وجود این، معتقدم نباید هر پیشنهاد خارجی را پذیرفت.

علیرضا زرین‌دست، مدیر فیلمبرداری سینمای ایران که این روزها «ملکه» با هنرنمایی او روی پرده سینماهاست، در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی برنا، درباره حاشیه‌های به‌وجودآمده پیرامون فعالیت «تورج اصلانی» در ایران، واکنش نشان داد.

زرین‌دست درباره همکاری فیلمبرداران ایرانی با گروه‌های سازنده آثاری که در خارج از کشور تولید می‌شود، گفت: در طول دوران کاری‌ام، بارها با این موضوع مواجه شدم، اما در مقاطع مختلف، تصمیم گرفتم موضوع را با معاونت سینمایی وقت در میان بگذارم و بعد از رایزنی‌های فراوان، به این نتیجه رسیدم که بهتر است با آن فیلم‌ها همکاری نکنم.
 
زرین‌دست اضافه کرد: بألاخره ما باید در نظر بگیریم که در ایران کار می‌کنیم و باید به قوانینی که در کشورمان وجود دارد احترام بگذاریم و نمی‌توانیم سیاست یک بام و دو هوا را برای فعالیت کاری‌مان در پیش بگیریم.

این فیلمبردار قدیمی گفت: با وجود این، به نظرم باید به حواشی‌ای که پیرامون تورج اصلانی ایجاد شده است پایان داد.اصلانی فیلمبردار جوان و بااستعدادی است و نباید به خاطر موضوع پیش‌آمده، آینده حرفه‌ای او تحت‌تأثیر قرار گیرد .

وی ادامه داد: هر چند که در مقامی نیستم که بخواهم درمورد ادامه فعالیت او در آینده تصمیم‌گیری کنم و این موضوع بر عهده مقامات مسوول است، اما ازصمیم قلب آرزو می‌کنم اصلانی و همه همکارانم در فضای بدون حاشیه و در کمال آرامش کار کنند و این قبیل حواشی، خللی را در روند کاری‌شان ایجاد نکند.

به گزارش برنا، فعالیت تورج اصلانی در پروژه «فصل کرگدن»، با وجودی که جوایز متعددی را از جشنواره‌های خارجی برای این فیلمبردار جوان و خلاق به همراه داشت، موجب شد تا در آستانه همکاری او با پروژه مؤسسه شهید آوینی («به تهران خوش آمدید»)، برخی سایت‌ها و رسانه‌ها علیه او مطالبی را منتشر کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز