/اختصاصی برنا/

شهلا ریاحی در تئاتر شهر روی صحنه می‌رود/ برای پیشگیری از فراموشی، جدول حل می‌کنم

۱۳۹۲/۰۲/۱۴ - ۱۷:۰۹:۱۳
کد خبر: ۱۲۰۳۳۸
شهلا ریاحی در تئاتر شهر روی صحنه می‌رود/ برای پیشگیری از فراموشی، جدول حل می‌کنم
شهلا ریاحی گفت: خانه تئاتر، به‌مناسبت روز جهانی تئاتر، عصر امروز مراسمی را با عنوان «شب بازیگر» برگزار می‌کند و از من خواسته‌اند تا در این مراسم شرکت کنم.

شهلا ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر برنا گفت: در طول سال‌هایی که از بازیگری دور بودم، پیشنهادهای زیادی برای بازی داشتم، اما شرایط جسمانی‌ام به گونه‌ای نیست که بتوانم در کاری حضور داشته باشم. به همین دلیل، با وجود علاقه‌ای که به این حرفه دارم و احترامی که برای دوستان هنرمندم قائل می‌شوم، دیگر نمی‌توانم بازی در کاری را بپذیرم و در خانه کار سایر دوستان هنرمندم را دنبال می‌کنم.

این بازیگر قدیمی گفت: خانه تئاتر در هفته بزرگداشت روز جهانی تئاتر‌، شنبه 14 اردیبهشت ماه ساعت 6:30 مراسم «شب بازیگر» را در سالن اصلی تئاتر شهر برگزار می‌کند و در این مراسم از من دعوت کردند حضور پیدا کنم تا به‌نوعی روی صحنه بروم و از من تقدیر شود.
 
رفتارهایی از این دست بی‌شک باعث دلگرمی بازیگرهای قدیمی می‌شود؛ چراکه آن‌ها عمرشان را در این حرفه صرف کرده‌اند و در زمان بازنشستگی‌شان، چشم‌به‌راه این محبت‌ها هستند.

بازیگر سریال «در خانه» دربارۀ حال‌وروز این روزهایش گفت: خوشبختانه حال عمومی‌ام بهتر است و مشکل خاصی ندارم. تنها دغدغه‌ام، غم دوری از همسر مرحومم است؛ چراکه بعد از فوت ایشان، بسیار تنها شدم. هرچندکه پسرم در طول این مدت تنهایم نگذاشته است و به اتفاق نوه‌هایم مراقبم هستند و تنها دخترم که در خارج از کشور به سر می‌برد هم مدام جویای حالم هست. لطف مردم هم همواره شامل حالم بوده و هر کجا که می‌روم، من را مورد محبت خودشان قرار می‌دهند.

ریاحی افزود: در اوقات فراغت هم در کنار تماشای آثار مختلف، جدول حل می‌کنم. حل جدول به من کمک کرده است که تا حدی بر بیماری فراموشی‌ام غلبه کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز