/اختصاصی برنا/

شکایت تهیه‌کننده «رالی ایرانی» از برخی سایت‌ها

۱۳۹۲/۰۲/۲۳ - ۰۰:۳۰:۱۸
کد خبر: ۱۲۱۶۱۹
شکایت تهیه‌کننده «رالی ایرانی» از برخی سایت‌ها
علی‌رضا تهرانی گفت: «رالی ایرانی» ازسوی برخی افراد سودجو برای دانلود روی چند سایت قرار گرفت و ما هم برای پیگیری این موضوع شکایت کردیم.

علیرضا تهرانی دستیار کارگردان فیلم «رالی ایرانی» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی برنا، گفت: با اینکه مدت کوتاهی از توزیع «رالی ایرانی » گذشته اما این اثر توانسته است در همین مدت کوتاه مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند و خوشبختانه از فروش به نسبت خوبی هم برخوردار شد.
 
تهرانی گفت:اما چیزی که در این میان باعث ناراحتی تیم تولید این فیلم شده است کپی غیرقانونی از «رالی ایرانی» در سایت‌های مختلف است متاسفانه برخی از افراد سودجو بی آن‌که به عاقبت کارشان بیندشیند این آثار را در سایت‌هایشان برای دانلود قرار می‌دهند غافل از اینکه عملکردشان تا چه حد می‌تواند به بدنۀ هنر لطمه وارد کند و در نهایت باعث می‌شود که سرمایه‌گذراران و تهیه‌کنندگان انگیزه‌شان را برای کار کردن از دست بدهند.
 
وی افزود: ولی این‌بار ما در مورد این ظلمی که به عرصۀ هنر می‌شود سکوت نمی‌کنیم و تلاشمان بر این است که سایت‌های که کپی غیرقانونی «رالی ایرانی» را برای دانلود قرار دادند از طریق پلیس فتا و وزارت فرهنگ‌وارشاد پیگیری کنیم و شک نداشته باشید که تا آخرین لحظه هم این مورد را پیگیری می‌کنیم و از حقمان نمی‌گذریم. از طرفی باید این نکته را هم اضافه کنم که در برخی از مناطق کپی غیرقانونی این فیلم را به فروش می‌رسانند. که از این طریق از مردم خواهش می‌کنم این کپی‌ها را خریداری نکنند تا مبلغی که پرداخت می‌کنند در نهایت به دست افرادی که در آن زحمت کشیده‌اند برسند نه این‌که افراد سودجو از آن بهره بگیرند.

دستیار کارگردان «رالی ایرانی» در مورد شایعۀ جمع کردن بیلبوردهای این فیلم از سطح شهر گفت: این خبر صحت ندارد و علت جمع کردن این تابلوها صرفاً به خاطر پایان یافتن مدت قرارداد ما بوده است.

نظر شما