معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره خبر داد

گردهمایی معاونان آموزشی موسسات آموزش عالی در حوزه هنری

۱۳۹۰/۰۱/۲۶ - ۱۷:۲۱:۰۰
کد خبر: ۳۶۵۶۶
گردهمایی معاونان آموزشی موسسات آموزش عالی در حوزه هنری
معاونان آموزشی موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه سوره،‌بیست و نهم فروردین ماه در حوزه هنری گرد هم می‌آیند.
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا، عبدالکریم عطار زاده معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره در این‌باره گفت: همایش یک روزه معاونان آموزشی موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی سراسر کشور به پیشنهاد وزارت علوم و تحقیقات و فن‌آوری برگزار می‌شود و از ساعت 11 صبح روز دوشنبه 29 فروردین آغاز و تا اذان مغرب ادامه خواهد داشت.

این مقام مسوول گفت: پیشنهاد برگزاری این همایش در دهم مهرماه سال 89 به صورت آئین نامه تنظیم و به تمام موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی سراسر کشور ابلاغ شد.‌ قرار است در این همایش روال پذیرش دانشجویان مهمان و انتقالی دانشجویان خارج از کشور و غیر بومی به ویژه دختران ابلاغ شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره با اشاره به اینکه در حال حاضر بسیاری از موسسات آموزش عالی کشور که زیر نظر وزارت علوم اداره می‌شوند به دنبال راه حل برای این مساله بودند، افزود: در این همایش مسوولان وزارت علوم روش‌ و راههای قانونی اجرایی این کار را به شرکت کنندگان اعلام خواهند کرد.

عطار زاده تاکید کرد: با اجرای این قانون پذیرش دانشجویان مهمان در موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی سهل تر خواهد شد.

وی گفت: همچنین در این همایش جلسات توجیهی و پرسش و پاسخ برای معاونان آموزشی برکزار خواهد شد تا معاونان با آگاهی و اطلاع کافی بتوانند خدمات مناسبی را به دانشجویان ارائه دهند.
نظر شما