با آرزوی آخرین اجرا

محمدعلی کشاورز در «آی سی یو» بستری شد

۱۳۹۰/۰۵/۱۷ - ۱۷:۳۴:۲۵
کد خبر: ۶۹۲۲۸
محمدعلی کشاورز در «آی سی یو» بستری شد
محمدعلی کشاورز به دلیل عارضه قلبی در «آی سی یو» بستری شد این بازیگر آرزوی آخرین اجرای خود را داشت ولی بیماری مانعش شد.

به گزارش خبرنگار برنا، محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر به دلیل عارضه قلبی در «آی سی یو» بستری شد. مدتی است که این بازیگر از بیماری رنج می‌برد و تحت درمان است طبق گفته پزشک معالج وضعیت جسمانی این بازیگر رو به بهبود است ولی تا چند روز باید تحت مراقبت‌های ویژه باشد.

این بازیگر پیشکسوت قرار بود در نمایش «مستنطق» به کارگردانی رضا کریم خانی آخرین اجرای خود را روی صحنه ببرد ولی اجرای این نمایش به دلیل عدم حمایت‌های مالی به تعویق افتاد.

کشاورز پیش از این قرار بود در نمایش «تماشاچی محکوم به اعدام» به کارگردانی روح ا... جعفری آخرین اجرای خود را در صحنه تئاتر داشته باشد ولی به دلیل وضعیت نامناسب جسمانی نتوانست این گروه را همراهی کند.

حدود 30 سال است که محمدعلی کشاورز به صحنه تئاتر نیامده و تا چند سال پیش این بازیگر در مورد عدم حضورش در صحنه تئاتر اظهار می‌کرد نمایشنامه‌هایی که برای بازی به من پیشنهاد می‌شود توجه من را جلب نمی‌کند و می‌خواهم اگر کاری روی صحنه با بازی من اجرا می‌شود در ذهن‌ها ماندگار باشد. ولی در این چندماه اخیر که این بازیگر می‌خواست آرزوی آخرین اجرای خود را برآورده کند بیماری قلبی مانعش شد.

نظر شما