تجلیل از بهروز غریب پور موسس فرهنگسرای بهمن

امیر خوراکیان : مسجد، هسته اصلی یک فرهنگسرای ایده آل است

۱۳۹۰/۰۸/۰۶ - ۱۳:۲۶:۴۸
کد خبر: ۸۴۲۱۴
امیر خوراکیان : مسجد، هسته اصلی یک فرهنگسرای ایده آل است
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری: فرهنگسرایی الگوست که هسته اصلی آن مکانی شبیه مسجد برای پاسخگویی به نیازهای اصلی معنوی و دینی باشد.

به گزارش سرویس فرهنگی برنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان، امیر خوراکیان رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری در مراسم بیستمین سالگرد تأسیس فرهنگسرای بهمن با اشاره به اینکه تاسیس فرهنگسرای بهمن آغاز فعالیت های فرهنگی مدیریت شهری و ورود این نهاد به عرصه فرهنگ و هنر است خاطر نشان كرد: در یک فرهنگسرای ایده آل باید به همه نیازهای اجتماعی شهروندان توجه شود و چنین فرهنگسرایی تأثیرگذاری بیشتری بر فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شهر خواهد داشت و تحقق این هدف با تعامل و همکاری میسر می شود.
وی با تأکید بر اینکه شهروندان مشوقان اصلی فعالیت های مراکز فرهنگی هنری هستند گفت: لازم است که فعالیت های فرهنگسرای بهمن در دو دهه گذشته را بازنگری کنیم و در سال های آینده برنامه های تازه ای را با توجه به تجربه های گذشته برای كلیه مراكز فرهنگی پایتخت در نظر داشته باشیم.
خوراكیان همچنین با تشکر از شهروندان گفت: شهروندان مشوق اصلی ما در مراکز فرهنگی هنری هستند و همچنین انگیزه اصلی ما برای خدمتگزاری هستند و ما نیز امیدواریم از این همراهی و حضور، همواره بهره مند شویم.
در این برنامه از بهروز غریب پور به عنوان موسس فرهنگسرا و 9 نفر از چهره های فرهنگی هنری همکار با این مجموعه و همچنین 13 نفر از مدیران سابق فرهنگسرا در طول 20 سال فعالیت تجلیل شد.


صلاح الدین علامه زاده، یکی از قدیمی ترین مربیان معرق ایران، هوشنگ کامکار، نوازنده و استاد موسیقی، ابوالفضل ورمزیار از چهره های فعال عرصه نمایش، ربابه صفایی مسئول کانون نابینایان و کم بینایان فرهنگسرا، ابراهیم حق شناس از مربیان تیم ملی شطرنج، محسن یونسی فعال عرصه هنرهای تجسمی، استاد حسینی فر مدرس قرآن، کامران شرفشاهی شاعر و نویسنده و شهردار منطقه 16 دیگر منتخبان این مراسم بودند.
همچنین مدیران ابتدا تا كنون فرهنگسرای بهمن در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند كه هدایای خود را از دست شهروندان منتخب منطقه 16 دریافت كردند.

نظر شما