اظهار نظر اسماعیل خلج و هادی مرزبان درباره نمایش «دش من»

۱۳۹۲/۰۷/۱۸ - ۱۴:۱۲:۴۲
کد خبر: ۱۴۳۹۲۹
اظهار نظر اسماعیل خلج و هادی مرزبان درباره نمایش «دش من»
نمایش ˝دش من˝ که به تازگی با کارگردانی ابراهیم گله دار زاده اجرایش در تماشاخانه انتظامی آغاز شده است، تا کنون میزبان برخی از هنرمندان بوده است

به گزارش خبرگزاری تئاتر برنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، اسماعیل خلج، اکبر زنجانپور، حمید رضا نعیمی، خسرو احمدی، هادی مرزبان و ... از جمله هنرمندانی بودند که طی دو اجرای این اثر، از این نمایش دیدن کردند.

هادی مرزبان که افتتاح کننده آئین آغازین اجرای این اثر نمایشی بوده، در خصوص نمایش "دش من" گفت: متن نمایش خیلی نظرم را جلب کرد، همچنین کارگردانی در لحظات مختلف نمایشی به چشم می خورد .

وی تاکید کرد: بازی روان بازیگران باعث جذب تماشاگر می شد و متن قوی اثر شرایطی را ایجاد می کرد که مخاطب تا پایان اجرا، نمایش را دنبال کند.

همچنین اسماعیل خلج اظهار کرد: نمایشنامه "دش من" و اجرای ساده این نمایش را دوست داشتم و قطعاً با گذشت چند اجرا از این اثر ارتباط بسیار قوی تری میان مخاطب و بازیگر برقرار خواهد شد.

وی با توجه به تجربه چندین ساله اش، درباره اجرای بهتر تمامی آثار نمایشی تشریح کرد: من معتقدم که در زمان اجرا نباید به دنبال قصه رفت بلکه باید بیشتر تمرکز روی جضور بازیگران روی صحنه باشد. داستان در یک نمایش، در اولویت قرار ندارد زیرا درجه اول شامل کارهای صحنه ای مثل بازیگران و اکت های روی صحنه و اتفاقاتی هستند که باید رخ دهند.

وی ادامه داد: به طور کل در تمام نمایش های کمدی و طنزآمیز در صورتی که کارگردان، نویسنده و یا بازیگر قصد خنداندن تماشاگر را دارد باید طنز او ایجاد خنده کند بنابراین در جاییکه مخاطب نخندید اشکالی در میان است که نه به تماشاگر، بلکه به فضای بوجود آمده در کار بازمی گردد.

در این نمایش وحید آقاپور، محمد عسگری، سعیده آجرلی و یاسمن نصرتی به ایفای نقش می پردازند و رضا رزم طراحی صحنه نمایش را برعهده دارد.

گفتنی است، نمایش "دش من" از 14 مهر، هر شب ساعت 19:30 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران، به اجرا در می آید و پیش فروش اینترنتی خود را در سایتهای www.theatrnet.com/ticket و www.tiwall.com آغاز نموده است. ضمنا مخاطبان گرامی می توانند ضمن تماس با شماره 09197328982 نسبت به رزرو بلیط اقدام نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز