˝جیره‌بندی پر خروس˝ در بخش مسابقه بین‌الملل تئاتر فجر

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۳:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۵۰۳۸
˝جیره‌بندی پر خروس˝ در بخش مسابقه بین‌الملل تئاتر فجر
نمایش˝جیره‌بندی پر خروس برای سوگواری˝ به نویسندگی و کارگردانی علی نرگس نژاد در بخش مسابقه بین الملل بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر مورد داوری قرار می‌گیرد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا، نمایش"جیره بندی پر خروس" پیش از این قرار بود در بخش غیر رقابتی چشم انداز تئاتر ایران به صحنه برود که از سوی دبیرخانه با داشتن شرایط ویژه اجرای عمومی به بخش مسابقه بین الملل بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاترفجر هم راه یافت. این نمایش در این بخش با آثار ایرانی و خارجی به رقابت گذاشته می‌شود.
 
این نمایش، تجربه ای متفاوت از گروه چیستی است که با نگاه روانشناسانه به شرح داستان خانواده‌ای می‌پردازد که سکوت مادر در پاسخ به پرسش پسر موجب می شود تا سه شخصیت نمایش در موقعیت بحرانی قرار بگیرند.

فروزان جمشیدنژاد،سپیده علایی و رضا نحوی بازیگران این نمایش هستند. محمد قدس به عنوان مدیرتولید و برنامه ریز گروه را همراهی می کند و دیگر عوامل نمایش عبارتند از :طراح لباس :پریندخت عابدین نژاد، آهنگساز :علی شهبازی ،دستیار کارگردان یوسف باپیری ، منشی صحنه : مهتا پناهی، مدیر صحنه:حسین ایرجی ، عکاس رضا موسوی و نوشین جعفری .

علی نرگس‌نژاد با برگزیده شدن نمایش"وقتی فرشته خواب سگ می بیند" درجشنواره بیست و چهارم تئاتر فجر در سال 84 مطرح شد . او تاکنون نمایشهای مانند "پلنگ خالهایش را پاک می کند"، "دویدن با زخم کف پا" و "روح لاغرهیولای خانگی" در ایران و برخی ازکشورهای اروپا به صحنه برده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز