خبرگزاری برنا گزارش می دهد:

گروه تئاتر ˝پژوهش مهر˝ از مجید سرسنگی تقدیر کرد

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۲:۱۵
کد خبر: ۱۶۹۵۷۵
گروه تئاتر ˝پژوهش مهر˝ از مجید سرسنگی تقدیر کرد
نمایش ˝محاق˝ کاری از رادمهر کشانی اولین اثر نمایشی استانی بود که در قالب طرح حمایت از آثار هنرمندان شهرستانی در فصل زمستان در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است.

گروه تئاتر "پژوهش مهر" استان اصفهان که چندی پیش نمایش "محاق" را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برد، با اعطای تقدیرنامه از حمایت های رئیس تماشاخانه ایرانشهر در به روی صحنه رفتن این اثر قدردانی و تشکر کرد.
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، متن این لوح تقدیر که از سوی سرپرست گروه پژوهش مهر و جمعی از هنرمندان استان به مجید سرسنگی اعطا شده، بدین شرح است: «سرور گرامی جناب آقای دکتر مجید سرسنگیر شد و تعالی هنر بسته به حمایت های بی شائبه مسئولانی است که همواره با ذوق و تفکر خود هنرمندان را در ایجاد و خلق آثار فاخر یاری می رسانند. تماشاخانه ایرانشهر با انجام اقدامی بدیع و مهم گام موثری را در جهت ارتقا و اعتلای تئاتر شهرستان برداشت که به واسطه آن فرصت بروز استعداد ها و خلاقیت های گوناگون را فراهم می آورد. بدینوسیله هنرمندان گروه تئاتر پژوهش مهر که این توفیق را یافت در گام آغازین این طرح حضور پیدا کند و نمایش "محاق" اثر استاد اکبر رادی را به اجرا ببرد بر خود بایسته و لازم می داند که مراتب قدردانی خود را از ریاست محترم آن تماشاخانه به جا بیاورد و این سعادت را مایه مباهات و افتخار خود بداند. باشد که هنر ارزنده تئاتر از حمایت های چنین افراد خوش فکر و فرهیخته ای برخوردار باشد.»
گفتنی است، نمایش "محاق" کاری از رادمهر کشانی اولین اثر نمایشی استانی بود که در قالب طرح حمایت از آثار هنرمندان شهرستانی در فصل زمستان سال جاری در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز