با نمایش سلیقه های متنوع و متفاوت تکنوازان موسیقی دستگاهی

سلسله کنسرت های «شب ساز ایرانی» برگزار می شود

۱۳۹۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۸:۰۰
کد خبر: ۱۸۵۷۸۹
سلسله کنسرت های «شب ساز ایرانی» برگزار می شود
اولین برنامه از سلسله کنسرت های «شب ساز ایرانی» در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

این اجرا ساعت 19 روز 20 اردیبهشت ماه سال جاری در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود و در این برنامه احمد رضا خواه (سنتور)، فرشاد توکلی (سه تار)، امیر شریفی (تار) و آریا محافظ (سنتور) به اجرای تکنوازی در موسیقی دستگاهی خواهند پرداخت.

به گزارش سرویس تئاتر و موسیقی خبرگزاری برنا، سلسله کنسرت های «شب ساز ایرانی» به طور منظم در هر فصل با همکاری تکنوازان متعدد برگزار خواهد شد و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته توسط طراحان این پروژه برنامه های آتی در شهریور و دی ماه سال جاری اجرا می شود و سازماندهی کنسرتهایی با رویکردهای هنری و نخبه گرایانه و اجرا در منظر مخاطبانی آگاه از کارکردهای موسیقی جدی از شاخصه های مهم این مجموعه کنسرت هاست.

شایان ذکر است که هدف عمده ی این برنامه ها نیز به نمایش گذاشتن سلیقه های متنوع و متفاوت تکنوازان موسیقی دستگاهی است، از سوی دیگر بهره گیری از محتوای مدال موسیقی دستگاهی و نمایش توانمندی های اجرایی سازهای این موسیقی از دیگر اهداف این سلسله کنسرتها خواهد بود. همچنین توجه به جایگاه بسیار شاخص تکنوازی در فرهنگ موسیقی کلاسیک ایران وتلاش در جهت حفظ و گسترش این گرایش صعب و پیچیده از دیگر موارد مورد نظر برگزارکنندگان این کنسرت ها است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز