«فرهاد آییش» در انتظار بازسازی سالن اصلی تئاترشهر است

۱۳۹۳/۰۴/۲۸ - ۲۰:۲۴:۰۲
کد خبر: ۲۰۴۹۶۳
«فرهاد آییش» در انتظار بازسازی سالن اصلی تئاترشهر است
اجرای نمایش «مکبث» که از سوی فرهاد آییش و مائده طهماسبی به مجموعه تئاتر شهر پیشنهاد شده، منوط به مشخص شدن وضعیت بازسازی سالن اصلی در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا،مائده طهماسبی درباره وضعیت اجرای نمایش «مکبث» در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به خبرنگار مهر گفت: پیش از این فرهاد آییش تراژدی «مکبث» را برای اجرا در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر ارائه داد و قرار بود که نمایش «مکبث» را بعد از برگزاری سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در سالن اصلی روی صحنه ببریم.

این بازیگر و کارگردان تئاتر ادامه داد: خانم پریسا مقتدی رئیس مجموعه تئاتر شهر در آخرین گفتگویی که با هم داشتیم به ما گفت که قرار شده سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر بعد از جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر بازسازی شود و در این صورت اجرای ما به سال بعد موکول می‌شود. اگر هم بازسازی سالن اصلی بعد از جشنواره انجام نشود که ما «مکبث» را روی صحنه خواهیم برد.

وی درباره احتمال کارگردانی مشترک با آییش یا ایفای نقش در نمایش «مکبث» یادآور شد: همه چیز بستگی به گروه بازیگری نمایش «مکبث» دارد و اینکه آقای آییش بخواهد در نمایش بازی کند یا نه. اگر او در نمایش بازی کند، من پشت صحنه خواهم بود. به طور کلی بعد از مشخص شدن گروه بازیگری این موضوع مشخص می‌شود.

فرهاد آییش و مائده طهماسبی اجرای آثاری چون «کرگدن»، «خانواده تت» و «چمدان» را در کارنامه کاری خود دارند.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز