رییس تماشاخانه ایرانشهر کشتار مردم مظلوم غزه را محکوم کرد

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۱۷:۰۸:۱۴
کد خبر: ۲۰۶۴۹۰
رییس تماشاخانه ایرانشهر کشتار مردم مظلوم غزه را محکوم کرد
مجید سرسنگی همزمان با روز قدس،حمله وحشیانه و غیرانسانی‌اشغالگران صهیونیست درنوار غزه و کشتار نزدیک به800تن از مسلمانان بی‌گناه را محکوم و ضمن ابراز همدردی پیامی منتشرکرد.

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر، مجید سرسنگی همزمان با روز قدس، حمله وحشیانه و غیر انسانی اشغالگران صهیونیست در نوار غزه و کشتار نزدیک به 800 تن از مسلمانان بی گناه را محکوم و ضمن ابراز همدردی پیامی منتشر کرد.

مجید سرسنگی در بخشی از پیام خود آورده است:

در آستانه ی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به ابتکار معمار انقلاب اسلامی روز همراهی با مردم فلسطین و روز قدس نام گرفته است، شاهد تهاجم و کشتار مردم بی دفاع و بی گناه غزه توسط اشغالگران صهیونیستی هستیم. جنگی که اگر به آن نسل کشی اطلاق کنیم سخن به گزاف نگفته ایم. افسوس و صد افسوس که مجامع حقوق بشری و سازمان های مدعی رعایت حقوق بین الملل لب فروبسته اند و چشم ها وگوش های شان مشغول واقعیاتی جعلی است که رسانه هایشان تبلیغ می کنند.
 
همان چیزی که نشان نمی دهند و در این میان بیش از پیش به نظر می رسد حمایت دولت آمریکا که خود را مهد آزادی می داند از آدم کشی صهیونیست ها است.

در این وضعیت و همراه با مردم مظلوم فلسطین با شرکت در راهپیمایی باشکوه روز قدس خواسته های آن ها را فریاد می زنیم. می خواهیم که این جنگ و خشونت پایان یابد و پایان این جنگ جز با صلح و آزادی مردم فلسطین تحقق نمی یابد. هنرمندان کشورمان همراه با مردم مسلمان،آزاده و انساندوست ایران و جهان فریاد مبارزه با جنگ طلبی و زیاده خواهی اسرائیل را سر خواهند داد و با حضور پرشور خود این استثمار و استعمار را محکوم می کنند.

«جشنی بی‌پایان

در میدانی بی‌پایان

در شبی بی‌پایان

این است یک عروسی فلسطینی

و دلدار به دلدار نمی‌رسد

مگر آن‌که شهید

مگر آنکه آواره....»

مجید سرسنگی

مدیرعامل خانه هنرمندان هنرمندان ایران و

رییس تماشاخانه ایرانشهر

نظر شما