«نیمکتی در راه» و «ماجرای ناامید کننده» در باغ موزه قصر خوانش می شود

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۸:۰۶
کد خبر: ۲۵۵۵۵۷
«نیمکتی در راه» و «ماجرای ناامید کننده» در باغ موزه قصر خوانش می شود
نمایشنامه «نیمکتی در راه» و «ماجرای نا امید کننده» از مجموعه «یک کمی خوشی» در باغ موزه قصر خوانش می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، مجموعه یک کمی خوشی، شامل 12 نمایشنامه کوتاه است که در این اجرا دو نمایشنامه «نیمکتی در راه» و «ماجرای ناامید کننده» از آن انتخاب و به نفع خیریه یاران برکت مهر نمایشنامه خوانی خواهد شد. هر دو نمایشنامه فضایی طنز توام با فریبکاری را به تصویر می کشند.

«نیمکتی در راه» داستان کشمکش نشستن روی نیمکتی یک نفره زیر درختی است که در یک ظهر تابستانی تنها مکان برای استراحت دو مرد در جاده است؛ و « ماجرای ناامید کننده» از جاده ای سنگلاخی می گوید که سالهاست به دلیل نمردن کسی در آن آسفالت نشده و اکنون پیرمردی به دنبال حل این مشکل است.

میلاد زادباقر، علیرضا قربان‌زاده، رضا درویش بازیگران این نمایش‌اند. همچنین محبوبه تفضلی (راوی)، محمدجواد اخلاقی (آهنگساز و نوازنده)، افشین خدابنده (عکاس) و نسیبه خیری (طراح پوستر) دیگر عوامل اجرایی این اثرند.

دو نمایش «نیمکتی در راه» و «ماجرای ناامید کننده» از مجموعه یک کمی خوشی به نویسندگی فلیکس لوکلرک، ترجمه محمدرضا خاکی و کارگردانی نجمه خیری چهارم بهمن ماه 1393 ساعت ۱۹ در تالار فرخی یزدی باغ موزه قصر اجرا می‌شود.

این گروه، سال گذشته نیز نمایشنامه «میزهای جداگانه 1: میز کنار پنجره» به نویسندگی ترنس راتیگان و ترجمه ترانه برومند را با کارگردانی نجمه خیری، به نفع خیریه یاران برکت مهر نمایشنامه خوانی کرده است.

علاقه مندان برای تهیه بلیط این نمایشنامه خوانی می توانند به صورت غیر حضوری به وب سایت بنیاد خیریه برکت به آدرس www.barekatmehr.ir مراجعه و یا به صورت حضوری در محل اجرا اقدام به خرید بلیط نمایند.

نظر شما