به کارگردانی ماتیوس روتیمان

«خاطرات شب» سوئیس در سی امین جشنواره تئاتر فجر

۱۳۹۰/۱۱/۱۰ - ۱۰:۴۷:۲۵
کد خبر: ۹۴۲۱۵
«خاطرات شب» سوئیس در سی امین جشنواره تئاتر فجر
نمایش «خاطرات شب» به کارگردانی ماتیوس روتیمان از کشور سوئیس در بخش بین الملل سی امین جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه می رود.

به گزارش سرویس فرهنگی برنا به نقل از  پایگاه رسمی اطلاع رسانی سی امین جشنواره بین المللی تئاتر فجر؛ انجمن هنرهای سوییس (پروهلوتیا) نمایش «خاطرات شب» نوشته فیلیپ بویی به کارگردانی ماتیوس روتیمان را در این دوره از جشنواره فجر به روی صحنه خواهد برد.
این نمایش که با بازی فیلیپ بویی همراه است، روایتگر زندگی کارآگاهی است که در رویایش خواب پرواز می بیند و ناگهان تلفنی او را بیدار می کند. شخص پشت خط از او می خواهد زنی گم شده را پیدا کند. تمام شواهد گواه جنایتی شبانه است، مشتری ناشناس گویی بیش از چیزی که به زبان می آورد اطلاعات دارد.
کارآگاه در گردابی از حوادث سوررئال می افتد. جایی که از لامکان، اشیایی بیرون می آیند و این پرونده به نظر مسابقه تداعی دیوانه وار حافظه کارآگاه است.
فیلیپ بویی از هنرمندان شناخته تئاتر اروپا است که آثار او در مرز بین تئاتر، سیرک، حرکت و شعبده جای می گیرند. آثار وی شاعرانگی و رمزآلودی تابلوهای رنه مگریت را به خاطر می آورد.
در این نمایش طراح حرکت: ماجا ویلر، طراح صحنه: مارک کالامه، آهنگساز: مارکوس فِلر،طراح لباس: کارلا پرانگ، نور: توبیاس مولر و صدا: مارکوس فِلر هستند.
نمایش «خاطرات شب» پیش از این در جشنواره های اسکوپی فستیوال مقدونیه، جشنواره بین المللی تئاتر«توندولا» پرتقال، جشنواره «میم» لندن، جشنواره بین المللی «لوندرینا» برزیل، جشنواره «میمن کونست» اتریش و «کوزووالن فست» کوزوو اجرا شده است.
یادآوری می شود سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری رحمت امینی از تاریخ 5 تا 22 بهمن سال جاری در تهران و استان های البرز، گلستان، کرمانشاه، لرستان و خراسان شمالی برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز