پرفروش‌های نشر چشمه در هفته دوم اسفند

همچنان ادبیات داستانی در صدر جدول فروش ایستاده

۱۳۹۱/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۵:۱۹
کد خبر: ۱۱۵۹۲۰
همچنان ادبیات داستانی در صدر جدول فروش ایستاده
رمان «زمستان 62» نوشته اسماعیل فصیح، بعد از گذشت 25 سال از نخستین سال انتشارش، هنوز در لیست پرفروش‌ها قرار دارد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا، لیست کتاب‌های پرفروش فروشگاه نشر چشمه  به ترتیب، رمان «زمستان 62»، «چرا عقب مانده‌ایم؟»، «عقلانیت و توسعه یافتگی ایران»، «حرفه: داستان‌نویس» و رمان «در راه ویلا» و رمان «دفتر بزرگ» هستند.
 
رمان «زمستان 62» نوشته اسماعیل فصیح، «چرا عقب مانده‌ایم؟» نوشته علی‌محمد ایزدی، «عقلانیت و توسعه یافتگی ایران» محمود سریع‌القلم، «حرفه: داستان‌نویس» نوشته فرانک دیکسون و ساندرا اسمیت، رمان «در راه ویلا» نوشته فریبا وفی و «دفتر بزرگ» نوشته آگوتاکریستف با ترجمه اصغر نوری است.
 
در رمان «زمستان 62» راوی عكس‌العمل نسل و طبقه لائیک و سكولار رشد یافته قبل از انقلاب است را روایت می‌کند و به بازگو كردن بخشی از برخوردها و تفكرات این نسل در مورد جنگ می‌پردازد.

چرا «عقب مانده‌ایم؟» کتابی است که به دلایلی که موجب عقب افتادگی جامعه ایرانی تا قبل از انقلاب 57 و حتی بعد از آن از منظر روشنفکران و متفکران ارائه شده می‌پردازد. 

کتاب «حرفه: داستان‌نویس» نوشته فرانک دیکسون و ساندرا اسمیت با ترجمه کاوه فولادی نسب و مریم کهن‌سال به بررسی مقالاتی درباره تکنیک داستان‌نویسی پرداخته و راجع به مسائل این حرفه که داستان‌نویسان حرفه‌ای با آن‌ روبه‌رو هستند، اشاره کرده است.

رمان «در راه ویلا» نوشته فریبا وفی هم جزء آثار پرفروش فروشگاه نشر چشمه در هفته دوم اسفند بوده است.

در بخشی ازاین کتاب می‌خوانیم (نخستین تلنگر را مادر شوهرش زد، وقتی كه اسم كوچكش را فراموش كرد و صدا زد: عروس، بیا پایین. روزهای بعد با معنای عروس بیشتر خو گرفت. هر چه بود عروس بود و یک روز فهمید كه عروس یک نفر نیست.)
 
رمان «دفتربزرگ» نوشته آگوتاکریستف، نویسنده، شاعر و رمان‌نویس مجارستانی ساکن سوئیس که داستان‌هایش را به زبان فرانسوی می‌نوشت. رمان «دفتر بزرگ» یکی از کارهای مهم او به شمار می‌رود که تاکنون به 40 زبان زنده‌ دنیا ترجمه شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز