/اختصاصی برنا/

برق نمایشگاه کتاب رفت/ پارکینگ شهید بهشتی بسته است

۱۳۹۲/۰۲/۱۴ - ۱۶:۳۷:۴۱
کد خبر: ۱۲۰۳۳۱
برق نمایشگاه کتاب رفت/ پارکینگ شهید بهشتی بسته است
چهارمین روز برپایی نمایشگاه کتاب تهران در حالی آغاز به کار کرد که تا ساعت 11 صبح، برق شبستان قطع بود و همچنان در پارکینگ شهید بهشتی به روی کارکنان بسته است.

به گزارش خبرنگار ادبی برنا، بعد از سپری شدن چهار روز از برپایی بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، هنوز نمایشگاه در بخش فنی و ارائۀ خدمات به ناشران مشکل دارد.

صبح امروز نمایشگاه کتاب تهران در حالی چهارمین روز کاری‌اش را آغاز کرد که تا ساعت 11 صبح، برق شبستان قطع بود. نبود تهویۀ هوا و نور کافی، بازدیدکنندگان و غرفه‌داران را با مشکل مواجه کرد.

همچنین ناشران حاضر در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بسته بودن پارکینگ خیابان «شهیدبهشتی» به روی ناشران و غرفه‌داران گله‌مند هستند.
 
بسیاری از ناشران و غرفه‌داران با اشاره به این‌که در سال‌های گذشته به‌راحتی می‌توانستند از پارکینگ خیابان شهید بهشتی که بهترین و آسان‌ترین دسترسی را به نمایشگاه و فضای مصلی دارد، استفاه ‌کنند، از بسته بودن پارکینگ و این‌که از آن‌ها کارت تردد می‌خواهند- در حالی که پیش از این به هیچ‌کس برای دریافت کارت تردد اطلاع‌رسانی نشده‌ است و برای گرفتن کارت تردد سردرگم شده‎اند- ناراضی هستند.

این در حالی است که پیش از این، علی‌اسماعیلی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از اختصاص سه پارکینگ، گلگشت، لوژستیک و پارکینگی در خیابان شهید بهشتی برای عموم مردم و  کارکنان بیست‌وششمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز