از مجموعه شعر «دمان شهریور کودکی» رونمایی شد

۱۳۹۲/۰۲/۱۴ - ۲۰:۰۶:۴۴
کد خبر: ۱۲۰۴۰۲
از مجموعه شعر «دمان شهریور کودکی» رونمایی شد
در نشر نگیما از مجموعه شعر «دمان شهریور کودکی» اثر بهنام زندی، در نمایشگاه کتاب رونمایی شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا، بهنام زندی، مولف کتاب در مراسم رونمایی کتاب‌اش در غرفه نشرنگیما حضور یافته بود و دربارۀ اشعار و روند فعالیت‌های ادبی خویش به ارائه توضیحاتی کوتاه پرداخت و گفت: قریب 15 سال است که مشغول مطالعه‌ ادبیات کلاسیک و معاصر بوده‌ام و با نیم‌نگاهی به جریانات شعری دهه‌های اخیر، اشعار خود را به دور از هیاهو و جریان‌های اخیر شعر معاصر سروده‌ام.

ستاد خبری بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در این گزارش افزود: زندی در ادامۀ مراسم گفت: دست مایه‌‌ام درسرودن این مجموعه وسایر شعرهایم ، برداشت و درک شخصی ام از تجربیاتم بوده است. تجربیاتی که شامل عشق، انسان، درد و رنج هایی ست که ناگزیر تا کنون متحمل شده‌‎ام.
 
فریاد شیری، شاعر و کارشناس ادبی انتشارات نگیما ، هم ضمن اشاره به تنوعی که نشرنگیما در انتخاب کتاب ها دارد وبا اشاره به اینکه سلیقه خود را به عنوان شاعروکارشناس این انتشارات ، در انتخاب کتاب‌های منتشر شده توسط نشر نگیما دخالت نداده است ، به ارائه نکاتی درباره کتاب "دمان شهریورکودکی"پرداخت و گفت: این کتاب را نمی دانیم که درکدام جریان شعری،که ازدهه هفتاد به بعدپدید آمدند، قراردهیم چرا که بهنام زندی، به طورمستقل کارکرده و بنابراین، جزو آن دسته از شاعرانی است که جدای از جریان‌های اخیر شعر معاصر، شعر گفته است.
 
نشر نگار و نیما (نگیما) در بخش ناشران عمومی نمایشگاه کتاب، شبستان، راهرو 4،غرفه شماره 13 قرارگرفته است.



نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز